Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zal iemand zo vriendelijk willen zijn om mij op te geven waar het progamma picbined 1.24 id te downloaden.<P><BR>al vast hartelijk dank<P>theo

Geplaatst:

Hello,<P>kijk Eens onder LINKS-THE DIGITAL LINK PAGE-<BR>DUCKFILES-EDITORS<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

dank voor de snelle reacties,<P>ik heb het gevonden doch bij het dowloaden van picbinedit vraag hij om een naam en wachtwoord.<P>wat moet ik hier invoeren?<P>dank en een verdere prettige avond allen,<P><BR>theo

Geplaatst:

DAnk voor het beantwoorden van de stomme vragen mijnerzijds,<P>nu de volgende hoe werkt dit progamma?<BR>waar kan ik een nederlandse beschrijving vinden.<BR>Mijn probleem is dat ik bijna geen engels kan en derhalve er geen hout van snap.<P>Welke talenknobbel weet het anrwoord.<P>groeten aan een ieder<P>theo

Geplaatst:

dank teebee,<P><BR>ik ga het verder eens proberen,<P>ik heb me al suf gelezen en volgens mij bestaan er twee sleutels een geheime van de provider en een gekraakte.<P>die van de provider noemst men de masterkey<BR>en de andere is de sleutel om het progamma te zien.<P>de eeprom is de providerdata, en de pic de kanalendata.?<P>zover ik dit heb kunnen begrijpen er hex files, zijn in irdeto, deca, vianax, en nog iets.<P>dus een irdeto werkt niet op seca en andersom<BR>ook niet.<P>de datum van de picfile is belangrijk want anders heb je en verlopen datum.<P>klopt dit allemaal?<P>dank wederom aan ieder en ik waardeer het erg dat een ieder zo behulpzaam is.<P>theo

Geplaatst:

ZAl iemand bereid zijn om in het kort te willen vertellen zoals hier op het bord vermeld hoe ik en waar ik de basisbeginselen van codering kan eigen maken.<P>Ik zie eigelijk door de bomen het bos niet meer en komt eerdaags nog in een dwangbuis terecht als ik nog langer blijf zoeken.<P>een voordeel voor jullie dan hoor en zie je niets meer van me voorlopig doch ik wil mijn vrouw dit toch liever niet aan doen.<P>Help red mijn huwelijk!!!!!!<P>theo

Geplaatst:

@den blanken <P>Nu dat je het zegt ... ik denk dat iedereen van ons daar "gepasseerd" is, problemen met het vrouwtje omdat we "constant" aan het surfen zijn voor "satkennis".<P>Het enige wat je kan zeggen is dat ze van uw hobby wel mee kan genieten !!!<P>(zo heb ik het toch gezegd)<P>Groetjes en succes ermee!<P>Pinneke

Geplaatst:

Zoeken naar de basis info is niet zo erg als je maar ergens komt . Maar eigenlijk is het bezig zijn met de materie ( een van ) mijn hobby´s . Niet het de hele avond zoeken naar info die ook door vele anderen gezocht wordt . En de tientallen verwijderde sites of dragen ook niet bij aan het humeur . Is er nergens een goede database , uitgebreider en meer uptodate dan ATILLA ? Ik zie dezelfde vragen regelmatig voorbij komen , dit lijkt mij te vermijden .<BR>Overigens een te geintereserde vrouw is ook lastig : dan kun je zelf niet meer bij je computer !<P>ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Geplaatst:

@den blanken<P>Je bent absoluut op de goede weg. Ga vooral zo door, lees de readme-files, uitproberen en ik kan je garanderen dat je het 'licht' zal zien.<P>Vriendelijke groet en succes, CK wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.