Gast Geplaatst: 20 juni 2001 Geplaatst: 20 juni 2001 Zal iemand zo vriendelijk willen zijn om mij op te geven waar het progamma picbined 1.24 id te downloaden.<P><BR>al vast hartelijk dank<P>theo
Gast Geplaatst: 20 juni 2001 Geplaatst: 20 juni 2001 Hello,<P>kijk Eens onder LINKS-THE DIGITAL LINK PAGE-<BR>DUCKFILES-EDITORS<P>
Gast Geplaatst: 20 juni 2001 Geplaatst: 20 juni 2001 dank voor de snelle reacties,<P>ik heb het gevonden doch bij het dowloaden van picbinedit vraag hij om een naam en wachtwoord.<P>wat moet ik hier invoeren?<P>dank en een verdere prettige avond allen,<P><BR>theo
Ron Geplaatst: 20 juni 2001 Geplaatst: 20 juni 2001 dan zou ik jouw download accelerator maar eens uitzetten.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 DAnk voor het beantwoorden van de stomme vragen mijnerzijds,<P>nu de volgende hoe werkt dit progamma?<BR>waar kan ik een nederlandse beschrijving vinden.<BR>Mijn probleem is dat ik bijna geen engels kan en derhalve er geen hout van snap.<P>Welke talenknobbel weet het anrwoord.<P>groeten aan een ieder<P>theo
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 dank teebee,<P><BR>ik ga het verder eens proberen,<P>ik heb me al suf gelezen en volgens mij bestaan er twee sleutels een geheime van de provider en een gekraakte.<P>die van de provider noemst men de masterkey<BR>en de andere is de sleutel om het progamma te zien.<P>de eeprom is de providerdata, en de pic de kanalendata.?<P>zover ik dit heb kunnen begrijpen er hex files, zijn in irdeto, deca, vianax, en nog iets.<P>dus een irdeto werkt niet op seca en andersom<BR>ook niet.<P>de datum van de picfile is belangrijk want anders heb je en verlopen datum.<P>klopt dit allemaal?<P>dank wederom aan ieder en ik waardeer het erg dat een ieder zo behulpzaam is.<P>theo
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 ZAl iemand bereid zijn om in het kort te willen vertellen zoals hier op het bord vermeld hoe ik en waar ik de basisbeginselen van codering kan eigen maken.<P>Ik zie eigelijk door de bomen het bos niet meer en komt eerdaags nog in een dwangbuis terecht als ik nog langer blijf zoeken.<P>een voordeel voor jullie dan hoor en zie je niets meer van me voorlopig doch ik wil mijn vrouw dit toch liever niet aan doen.<P>Help red mijn huwelijk!!!!!!<P>theo
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 @den blanken <P>Nu dat je het zegt ... ik denk dat iedereen van ons daar "gepasseerd" is, problemen met het vrouwtje omdat we "constant" aan het surfen zijn voor "satkennis".<P>Het enige wat je kan zeggen is dat ze van uw hobby wel mee kan genieten !!!<P>(zo heb ik het toch gezegd)<P>Groetjes en succes ermee!<P>Pinneke
aanj Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Zoeken naar de basis info is niet zo erg als je maar ergens komt . Maar eigenlijk is het bezig zijn met de materie ( een van ) mijn hobby´s . Niet het de hele avond zoeken naar info die ook door vele anderen gezocht wordt . En de tientallen verwijderde sites of dragen ook niet bij aan het humeur . Is er nergens een goede database , uitgebreider en meer uptodate dan ATILLA ? Ik zie dezelfde vragen regelmatig voorbij komen , dit lijkt mij te vermijden .<BR>Overigens een te geintereserde vrouw is ook lastig : dan kun je zelf niet meer bij je computer !<P>ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 @den blanken<P>Je bent absoluut op de goede weg. Ga vooral zo door, lees de readme-files, uitproberen en ik kan je garanderen dat je het 'licht' zal zien.<P>Vriendelijke groet en succes, CK
Aanbevolen berichten