Earthfinder Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Hallo, Sinds donderdag heb ik geen epg-gegevens meer voor Nederland 2. Weet iemand hoe dit kan? Of is het een bekend probleem? Ik heb een HTPC met W7-MCE + TVsource 2.0.1. Er is verder niets gewijzigd, afgelopen donderdag. Mvg Andries HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Gast skystar Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Voor de schotel heb ik hem op de stream van de schotel zelf staan die is inmiddels bij canal digitaal behoorlijk gegroeid. Voor de kabel zou je die van digitenne kunnen gebruiken dan komt ie via het internet binnen. in het laatste tabblad bij TVsource instellingen sync. via MCE zie je vanzelf het scherm voor de EPG Martin
Earthfinder Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 @Skystar: bedankt voor de tip. Ik had in TVsource-config-scherm het één en ander al ingesteld maar dat schijnt ie niet goed op te pakken. Nu bij de sync-instellingen gedaan en alles in orde. HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen