djpetit Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Op de een of andere manier is het pictogram van internet explorer verdwenen in de taakbalk onderaan. Hoe krijg ik deze terug ? ik heb al overal gezocht bij opties etc. maar kan het niet vinden. Wie heeft de gouden tip ? Oh ja draai windows 7. alvast bedankt. djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
jeevanhoof Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Hoi, sleep hem uit je start menu naar de balk onderaan. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
vGnp Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: jeevanhoof sleep hem uit je start menu naar de balk onderaan Wel met de rechter muistoets slepen en kiezen voor kopiëren, anders is 'ie weg uit je Start Menu vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
djpetit Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: jeevanhoof sleep hem uit je start menu naar de balk onderaan Wel met de rechter muistoets slepen en kiezen voor kopiëren, anders is 'ie weg uit je Start Menu vGnp Dank jullie allebei. Dit werkte .....stom dat ik daar niet aan gedacht heb. mvgr, djpetit @mod: topic mag dicht Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Penthe Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Slepen hoefde niet eens met win 7, Internet explorer vanuit menu opstarten dan naar je taskbar op de explorer icon gaan staan rechtermuis toets en dan "pin this program to taskbar" en hij blijft er staan. Hoe het in het Nederlands genoemd wordt weet ik niet maar je ziet het aan het prikbord icon.
djpetit Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: Penthe Slepen hoefde niet eens met win 7, Internet explorer vanuit menu opstarten dan naar je taskbar op de explorer icon gaan staan rechtermuis toets en dan "pin this program to taskbar" en hij blijft er staan. Hoe het in het Nederlands genoemd wordt weet ik niet maar je ziet het aan het prikbord icon. Vastmaken aan taakbalk ...en zo heb ik het dus gedaan ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen