Gerritdeheld Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Hoi, Ik ben momenteel bezig met het (her) configureren van de sat opstelling. Wat ik wil is gewoon films en programma's kijken. (Voorwaarde is wel dat ze engels zijn) Maar welke satellieten zijn de moeite waard? Momenteel ontvang ik Astra 1,2,3 en Hotbird. Dreambox 500 2x Dreambox 800 Maxplus 2100 Astra 1,2,3 en Hotbird
Satdorus Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Eurobird1 is ook wel interessant dan voor je. Die zit op 28,5E en kan je met dezelfde lnb pakken als waar je astra2 mee hebt. Tussen 28,2E en 28,5E uitrichten.
DennisB Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Met deze satelieten ontvang je eigenlijk alles wel wat je wilt zien. Op een gegeven moment krijg je alleen maar meer van hetzelfde. Een maat van mij heeft een draaibare opstelling en dat is natuurlijk ook gewoon vet stoer.. als hobby dan. Maar functioneel heb ik nog niet ontdekt wat de meerwaarde is van nog meer filmkanalen waar allemaal dezelfde films op draaien. Als je toch nog een satelliet zoekt zou ik voor Thor gaan. Die scandinaviers ondertitelen vaak.. Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
minplus Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Het Digi-pakket op de Thor met veel Engels-talige uitzendingen en veel ondertiteling is ook open op je Maxplus. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen