riji Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Ik gebruik OpenPLi en de brushed-ALU HD skin. Om geheugen te sparen heb ik de picons van ongebruikte zenders gewist. Nu vind hij echter ook de correcte niet meer. Ik had met DCC de map picon gekopieerd naar mijn pc en daar het wissen uitgevoerd en dan de map teruggeschreven. Ik had gedacht dat er bij elke picon een verwijzing naar het service id van de zender zou zitten, maar ik vind dit niet terug. Kan iemand mij op de goede weg zetten?
Dream1975 Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 De Picons in OpenPLi gebruiken (Linux) symlinks. Zodra je de map naar Windows kopieert is de connectie tussen de symlink (wat Windows op deze manier niet ondersteunt) en het png bestand dus weg (vandaar dat het niet meer werkt). Ik zou zeggen niet aan zitten (want bij updates worden ze gewoon weer terug geplaatst). En heb je echt de ruimte nodig, en geen zin om een USB of CF/SD kaart te gebruiken, dan het wissen te doen op de originele locatie met FTP. Maar een USB, CF of SD is een kleine investering en daarna heb je ruimte zat voor alle denkbare Picons. Het makkelijkst om het nu weer werkend te krijgen is in de applicaties even de Picons te verwijderen en opnieuw te installeren.
riji Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Dit is heel duidelijk. Ik ga alle picons verwijderen met PLI. Hartelijk dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen