Ga naar inhoud

Signaal probleem

Aanbevolen berichten

Gast 123456789101112
Geplaatst:

hey mensen

Ik heb een probleem, het is namelijk dat ik in mijn nieuw huis geen schotel kan plaatsen (er zijn gebouwen voor dus kan geen signaal ontvangen).

Verschillende mensen hebben het geprobeerd maar helaas is het toch niet gelukt.

Ik heb dus een dreambox en wil graag mijn kanalen terug. Signaal ontvangen is niet mogelijk volgens professioneel mensen die er langs zijn geweest. Hebben jullie misschien een oplossing ? Want ik zag voor laatste zo'n high-tech schotels die signalen uitstekend kunnen ontvangen van verschillende hoeken. Wat raden jullie mij aan ?

Alvast bedankt

roy

Gast wanderer
Geplaatst:

als je geen signaal kunt ontvangen door hindernissen (gebouwen) die het signaal in de weg staan dan lijkt het me vrij duidelijk, geen signaal, geen beeld...

• Moderator
Geplaatst:

Je zal toch vanuit je schotel vrij zicht moeten hebben richting zuiden.

Wat staat er eigenlijk in de weg? een wolkenkrabber of iets dergelijks?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Je zal toch vanuit je schotel vrij zicht moeten hebben richting zuiden.

Wat staat er eigenlijk in de weg? een wolkenkrabber of iets dergelijks?

Als ie daarop zou mogen... wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

zou je een foto kunnen maken waar je een schotel zou willen plaatsen

richting het zuiden dan kunnen we even mee kijken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

maak eens foto's.

Ik heb ook weleens geplaatst tegenover hoge gebouwen ondermeer op de binnenweg in rotterdam met een statief de meest gunstige positie gezocht. Hangt er met name vanaf hoe dicht het gebouw vanaf jouw pand staat, wellicht is met een kleine mast gewoon satellietsignaal te regelen.

Gr,

Droompje

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Gast 123456789101112
Geplaatst:

ok foto's komen eraan(vandaag of morgen)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen