Duikertje Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Heb een Samsung netboek(minilaptop) met daarop Win7 starter en vind dat hij erg langzaam opstart, heb zeker wel een min of 5 nodig. Ik heb alle goedbedoelde rommel die erbij zit er al afgegooid. Zou die traagheid zitten omdat het een starter editie is en zou hij eventueel sneller worden als je b.v. de home editie of hoger erop zet. Alvast bedankt.
winwiz Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: Duikertje Heb een Samsung netboek(minilaptop) met daarop Win7 starter en vind dat hij erg langzaam opstart, heb zeker wel een min of 5 nodig. Ik heb alle goedbedoelde rommel die erbij zit er al afgegooid. Zou die traagheid zitten omdat het een starter editie is en zou hij eventueel sneller worden als je b.v. de home editie of hoger erop zet. Alvast bedankt. Nee, dat zal niet helpen. Waarschijnlijk wordt hij alleen maar trager. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Satdorus Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Nadat je je die goedbedoelde rommel eraf hebt gegooid Zou ik een keer de zaak opschonen en defragmenteren. Daarmee kan je een klein beetje snelheid winst behalen
lock Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Zit standaard 1Gb geheugen in, ik zou die uitbreiden naar 2GB. "That's another fine mess you've got me into"
Gast SatMann Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 voor win7 zou je best iets meer ram insteken zoals aangegeven. nochtans zou hij zeker geen 5 min mogen doen om op te starten. de netbooks hier met Win7 starten op binnen de 3 min(das inloggen en al meegerekend)
+avatar+ Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 ik heb voor anderhalve week W7 home N op mijn asus netbookje gezet en draait niet (merkbaar)langzamer als de XP. wel heeft ie 2 GB intern geheugen. maar dat had ik al eerder geplaatst.
Gast Kimble Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 De topicstarter zou een een afdruk kunnen plaatsen van Taakbeheer. Wellicht kunnen "wij" dan de onnodige processen aanwijzen. Kimble.
vGnp Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: Kimble De topicstarter zou een een afdruk kunnen plaatsen van Taakbeheer. Wellicht kunnen "wij" dan de onnodige processen aanwijzen Of eens met Autoruns kijken welke (on)zinnige dingen er allemaal opgestart worden. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Duikertje Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: wanderer virusscanner tijdens booten? Dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn
Duikertje Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Geplaatst: 5 april 2010 Sorry voor de late reactie van mijn zijde, maar heb de oplossing gevonden. Ha d AVG securitie erop staan en die vertraagde de gehele boel tijdens het opstarten, heb nu NOD32 erop staan en geen enkel probleem meer. Bedankt voor het meedenken. Origineel bericht van: Duikertje Origineel bericht van: wanderer virusscanner tijdens booten? Dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen