stefan.wolfrum Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 mijn dvd speler is tegelijk ook een brander, en een paar weken geleden nog heb ik een aantal dvd´s met dat ding gebrand met als bron de rebox. de verbinding was toen en is nog een scart/kabel en overigens ook een keer de driepolige rood-geel-witte kabel, beide ging prima. vandaag wilde opnemen vanaf de rebox niet meer, in plaats van beeld stond er een oranje balk op het scherm van de brander met ´video output will not be available´. Geluid kwam wel door. de enige wijziging is de software op de rebox, versie 97 nu, en aangezien de bekende oranje balk van de rebox afkomstig is lijkt het erop dat er een of andere kopieerverhinderaar in de software is gebakken zonder dat te melden. weet iemand daar meer vañ? ps. ik weet ook wel dat ik via de pc die dvd kan branden, maar daar gaat het nu even niet over. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
kasato Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Nee, dat is je probleem niet er is geen "kopieerverhinderaar' maar de rebox stuurt alleen in 571i het signaal over de scart uit Dus met de rc de resolutie op 571i zetten en er staat video signaal op de uitgang
stefan.wolfrum Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 dank, ga ik proberen. hij staat nu op 'automatisch'. toch heeft het gewerkt...grr VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
stefan.wolfrum Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 klopt als een bus, alleen op 576i doet-ie het. dan zal ie eerder wel per toeval op 576i terecht zijn gekomen. ik heb 't maar in de gevruiksaanwijzing erbij geschreven, zoiets heb ik op school nooit uit mijn hoofd moeten leren... bedankt voor de tip! VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
edwin40 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad met rebox tot nu toe 2 x over beloofd dat ze het zouden verhelpen maar er is nog niks gebeurd. Ik heb ca 2 maanden geleden contact gehad, dus ze hebben volgens mij tijd genoeg gehad. Het is gewoon geen prioriteit. Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen