Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: MFX2000
Heb hem zelf vorige maand gekocht en als ik de display standaard laat staan in de config dan is hij oranje. Maar als je de felheid wat terugzet dan wordt het geel. Dus waarschijnlijk ligt het aan de instellingen binnen je image?

Nope. Ik had ze juist op elkaar staan omdat ik van het image in de mijne een backup NFI had gemaakt welke ik weer plaatste in die andere. Ze waren dus 100% gelijk aan elkaar qua image en instellingen. De mijne was meer groen terwijl de nieuwe veel oranjer (nieuw woord wink ) was. Moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik mijn display mooier vond qua kleur dan die nieuwe, dus je hoort mij niet klagen dat ik een oude display heb (hoewel dat natuurlijk een persoonlijke voorkeur is).

Origineel bericht van: Gerard 76
Zou je misschien een foto kunnen maken?
Overdag,zonder flitser aub smile

Nou hij staat nu weer bij die maat en die woont niet erg dichtbij, dus zit er nog even niet in.

Maar ik denk dat MFX2000 ook de nieuwe display heeft als ik het zo lees, dus misschien dat hij een foto kan plaatsen.

Origineel bericht van: SIMBAke
dus ik hoef me geen zorgen te maken qua versie ?

Volgens mij zijn beide versies goed. Op de uiterlijke kenmerken (display en IR ontvanger) na zijn mij namelijk geen verschillen opgevallen (al heb ik er ook niet echt op gelet). Maar aangezien er geen nieuwe drivers in een image hoeven te zitten voor de "nieuwe" boxen verwacht ik hardwarematig ook weinig echt verschil.

Geplaatst:

Ik heb hem even gevraagd een foto te mailen (helaas weet hij niet hoe de flitser uit moet), maar het gaat even om het idee.

Overigens zie je op zijn foto ook de IR ontvanger goed, maar zonder flitser is deze net zo zwart als de rest (terwijl je bij mijn foto ziet dat hij een beetje wit is)

post-6841-1318260800,0002_thumb.jpg

post-6841-1318260800,3261_thumb.jpg

Geplaatst:

over DSC00002,

Iemand wel eens van een stofdoek gehoord ?? :D

Maar,

Overdag met daglicht is mijn display oranje (amber) kleurig,

S'Avonds met kunstlicht is deze meer geel/groen van kleur.

Op de 7025 is dit precies hetzelfde.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
Iemand wel eens van een stofdoek gehoord ?? :D

Hij is nog aan het verhuizen en klussen (gaat voor het eerst op zichzelf wonen) dus dan wordt het wel wat stoffig. Vandaar ook dat de draden nog los erachter zitten wink

Maar ik hoop dat het verschil zichtbaar is (toen ze boven elkaar stonden was het verschil héél duidelijk en ook nu zie ik het verschil gelijk als ik bij hem ben).
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Volgens mij is de 1e gewoon de beta uitvoering, daarna allemaal gelijk.

Nou de eerste (oranje) is gloednieuw en nog geen maand oud (al zou je het niet zeggen met al die stof), de 2e (groene, die van mezelf) van juni 2009.
Geplaatst:

de beta boxen hebben inderdaad een echt groen display (heb er zelf een namelijk). De laatste box (dec 2009) die ik voor een kennis installeerde heeft een oranje display. Verder van binnen zag hij hetzelfde eruit als de betabox, dus ook met de usb plug op het mainboard.

Zet de boxen boven elkaar en je ziet ECHT het verschil. Verder dus indentiek van binnen.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Hier wordt gemeld dat de oranje een Beta uitvoering is

Origineel bericht van: Harley
Volgens mij is de 1e gewoon de beta uitvoering, daarna allemaal gelijk.

En hier juist de groene

Origineel bericht van: pietpiet50
de beta boxen hebben inderdaad een echt groen display (heb er zelf een namelijk). De laatste box (dec 2009) die ik voor een kennis installeerde heeft een oranje display.

Terwijl ik het bij beide niet voor kan stellen (door de bekende leveringsproblemen heb ik in juni 2009 weken moeten wachten op mijn 8000, dus lijkt me sterk dat deze een Beta ontvanger was die nog op de plank lag temeer daar de doos aangeeft dat het versie 1.2 betreft)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen