Greatone Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Al 13 jaar loop ik met rugklachten welke zijn veroorzaakt door een auto ongeluk. Ruim 5 jaar fysiotherapie, diverse bezoeken aan het ziekenhuis, diverse rontgenfoto's en uiteindelijk in behandeling te zijn geweest bij het pijncentrum van het UMCG geen vooruitgang geboekt. Nu heb ik onlangs mijn waterbed binnen gekregen, nu 2 weken later ben ik tot de conclussie gekomen dat mijn rugklachten stukken minder zijn geworden, en bepaalde bezigheden die ik eerder moest laten schieten kan ik weer doen! Mooi spul zo'n waterbed * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Poetsdoekje Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: Greatone Al 13 jaar loop ik met rugklachten welke zijn veroorzaakt door een auto ongeluk. Ruim 5 jaar fysiotherapie, diverse bezoeken aan het ziekenhuis, diverse rontgenfoto's en uiteindelijk in behandeling te zijn geweest bij het pijncentrum van het UMCG geen vooruitgang geboekt. Nu heb ik onlangs mijn waterbed binnen gekregen, nu 2 weken later ben ik tot de conclussie gekomen dat mijn rugklachten stukken minder zijn geworden, en bepaalde bezigheden die ik eerder moest laten schieten kan ik weer doen! Mooi spul zo'n waterbed Wel pech dat je daar niet eerder achter gekomen bent, maar ondanks dat, veel suc6 met dat bed. Zo ieder zijn meug, ik wordt er zeeziek in, mijn partner is nogal beweeglijk in bed, dus........... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Belsat Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Dingen die mijn leven echt veranderd hebben zijn op de vingers van twee handen te tellen. Waterbed is daar één van. Zeeziek is een broodje aap. Ciao, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
naze1975 Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Nu niet in 1 keer alle dingen gaan doen die je voorheen niet kon, straks prik je hem nog lek! een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Greatone Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: naze1975 Nu niet in 1 keer alle dingen gaan doen die je voorheen niet kon, straks prik je hem nog lek! Dat was niet 1 van de belemmeringen hoor * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
TangoBravo Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: Belsat Zeeziek is een broodje aap. Kun je dat onderbouwen? Zeeziekte is een vorm van evenwichtstoornis, en een waterbed kan het evenwichtsorgaan wel degelijk in de war brengen. T B
Psychosammie Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 @Greatone Over het algemeen is van de linnenkast afspringen geen goed idee Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
1pm Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Ik heb hier al 15 jaar een waterbed wat ik nu heb is totaal ongestabiliseerd en nooit last van zee ziekte hier . en geen rugklachten meer slaapt heerlijk kast heb ik weggedaan Joa zo gaat dat alaaf !!!!
RVP Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Kan de topictitel worden aangepast naar "Het medicijn dat waterbed heet" ? Tenenkrommend.....
JosFop4Sat Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: TangoBravo Origineel bericht van: Belsat Zeeziek is een broodje aap. Kun je dat onderbouwen? Zeeziekte is een vorm van evenwichtstoornis, en een waterbed kan het evenwichtsorgaan wel degelijk in de war brengen. T B Mijn zus heeft ooit ook een waterbed aangeschaft en kon er om reden van evenwichtsstoornissen niet in slapen. Er is natuurlijk wel verschil in waterbedden, met name de stabilisatie, maar sommige zaken kun je nu eenmaal niet uitschakelen. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Neptunus Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: TangoBravo Origineel bericht van: Belsat Zeeziek is een broodje aap. Kun je dat onderbouwen? Zeeziekte is een vorm van evenwichtstoornis, en een waterbed kan het evenwichtsorgaan wel degelijk in de war brengen. T B Bij een goed gestabiliseerd bed niet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: RVP Kan de topictitel worden aangepast naar "Het medicijn dat waterbed heet" ? Tenenkrommend..... Inderdaad, dit soort vouten doen mij als taalpurist veel verdriet. nog een paar voorbeelden: het is: groter dan en niet groter als. Het is: zij hebben en niet hun hebben ook al dreigt dat laatste binnenkort goedgekeurd te gaan worden, aaarrrrggghhhhh! zo, dat moest ik even kwijt! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast schotelkop Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: Greatone Al 13 jaar loop ik met rugklachten welke zijn veroorzaakt door een auto ongeluk. Ruim 5 jaar fysiotherapie, diverse bezoeken aan het ziekenhuis, diverse rontgenfoto's en uiteindelijk in behandeling te zijn geweest bij het pijncentrum van het UMCG geen vooruitgang geboekt. Nu heb ik onlangs mijn waterbed binnen gekregen, nu 2 weken later ben ik tot de conclussie gekomen dat mijn rugklachten stukken minder zijn geworden, en bepaalde bezigheden die ik eerder moest laten schieten kan ik weer doen! Mooi spul zo'n waterbed Dat komt omdat het de drukpunten ontlast.Waar jij last heb
Gast roger4007 Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: RVP Kan de topictitel worden aangepast naar "Het medicijn dat waterbed heet" ? Tenenkrommend..... Inderdaad, dit soort vouten doen mij als taalpurist veel verdriet. nog een paar voorbeelden: het is: groter dan en niet groter als. Het is: zij hebben en niet hun hebben ook al dreigt dat laatste binnenkort goedgekeurd te gaan worden, aaarrrrggghhhhh! zo, dat moest ik even kwijt! Mijn kijk op dysectie Leven met dyslectie is vooral aanvaarden en erkening krijgen dat het een “probleem” is.
Gast schotelkop Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Is geen probleem .het is alleen een probleem voor mensen die het Een probleem vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen