Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 op de stick mogen enkel twee mappen staan F:\vuplus\duo met de drie usb flash bestanden daarin vorige week maakte ik ook een fout met uitpakken en toen stond in de laatste nogmaals een map F:\vuplus\duo\vti0.6\ toen had ik exact jou symptoom fat32 is prima ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Lithion Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 En neem zeker een usb stick zonder U3. Als er andere mappen op de stick staan, werkt het ook zonder problemen (zelf getest). Enige wat juist moet zijn is de dir structuur en de naam van flash-bestanden.
paardengek Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Moet toch even vermelden, dat het flashen bij mij prima ging met een U3 USB stick ( een Sandisk ). Daarbij moet je geen Joske settingslijst gebruiken: 1e sterk verouderd 2e gemaakt op basis van enigma 1 3e Geen HD zenders aanwezig in de lijst van joske. Gebruik die van Henksat, die zijn actueel en gemaakt voor zowel enigma 1 als ook enigma 2. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
liberte Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Is opgelost. De usb opnieuw geformateerd snel optie uitgezet. Waarom hij niet serieel benadert kan worden blijft voor mij een vraag daar elke dreambox die ik hier heb gehad het wel deed. Ben intussen wel naar w7 gegaan. Blij met mijn AZbox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen