Ga naar inhoud

Voor op de slaapkamer: DM500HD of de DM800HD ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prima apparaat de DM 800 HD.

Pli erop en weinig problemen.

Gr.

DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63")

DM 800HD, OpenPLi® , CCcam

Geplaatst:

Oke.

Ik ben overtuigt.

Nu even zoeken naar een goede prijs.

Thanks.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

500HD is uitstekend (draait momenteel super op newnigma). Snel

Ik zeg Doen!!

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:

Mocht je nog geen keuze hebben gemaakt. Ik heb nu enige ervaring met de DM500HD en ik moet zeggen dat het een prima apparaat is voor zijn geld en alles kan wat de DM800HD ook kan (buiten de ingebouwde harddisk), alleen goedkoper en sneller.

Ik draai er OPENPli (omdat ik hier het beste mee uit de voeten kan en een stukje gemakzucht)op en het doet wat het moet doen.

softwarebugs.....tja...als je gaat zoeken vind je altijd wat, maar geef dit apparaatje de tijd en dan wordt het volgens mij een regelrechte hit.

Gr,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

ja jongens. ik heb net de 800hd gekocht.

draait goed volgens velen. de 500hd zal ook wel goed zijn.

dream heeft volgens mij alleen maar goed spul.

veel succes ermee.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Velen hebben het over de 500HD voor in de slaapkamer, maar ik wil hem eigenlijk in mijn woonkamer hebben ter vervanging van mijn 7000. Is de 500HD dan nog steeds de juiste keuze of dan toch de 800HD?

Ik wil kunnen opnemen zonder NAS, maar eSATA of intern maakt mij niet zoveel uit zolang er geen merkbare verschillen zijn bij het opnemen.

Wat is jullie advies?

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pretpat
Velen hebben het over de 500HD voor in de slaapkamer, maar ik wil hem eigenlijk in mijn woonkamer hebben ter vervanging van mijn 7000. Is de 500HD dan nog steeds de juiste keuze of dan toch de 800HD?
Ik wil kunnen opnemen zonder NAS, maar eSATA of intern maakt mij niet zoveel uit zolang er geen merkbare verschillen zijn bij het opnemen.

Wat is jullie advies?

Pat

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb nu ook nog de 7000 maar denk er over om een HD-ontvanger te kopen. Ik neem wel op op mijn NAS.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen