Ga naar inhoud


Canal Digitaal Irdto2 open op Fausto


Aanbevolen berichten

Nou heb ik gedaan wat er staat maar beeld is zwart. Twijfel wel een beetje aan het ipadres want ik gebruik momenteel degene van de bridge. ip van de van de laptop werkt ook niet of is het toch het ip van de netwerkkaart(4 groene lampjes @ dm500 dus netwerk moet goed zijn)!?

 

Of komt het simpelweg omdat ik geen kaart in de DM500 heb zitten? Die ligt ff in spanje en heb nooit aan cs gedaan ofzo dus als de vraag een hoog DUH gehalte heeft vandaar wink

Dreambox DM500 Gemini 4.70 Cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Duh, :-)

In dit draadje beschrijft Mz welk ip adres je moet gebruiken en hoe te configureren.

Controleer vervolgens of de fausto server wel draait ( anders starten) en of er een client verbonden is. Controleer vervolgens in de log of er aanvragen binnenlopen en of het antwoord een cw is danwel "cannot decode"

 

In het laatste geval moet je naar de sleutelmaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij geeft aan het ip van de pc...maar ik heb er 3 @ laptop. Wireless, vast en brug die ik tussen beide heb gemaakt. Server draait in principe maar voordat ik me scheel lees vroeg ik me daarnaast ook af of het uberhaupt kan zonder kaart? Cs zonder kaart lukt ook niet toch!? Daarnaast is mijn netwerk toch niet helemaal in orde zag ik net want ik kom niet op de gemini server terwijl ik toch echt 4 groene punters in beeld heb @afdeling netwerk. Zit met een cant resolve host name)!?

Dreambox DM500 Gemini 4.70 Cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen kaart nodig in je dreambox.

Pak het ip nummer waarbij je naar de DM500 de kortste weg aflegt, binnen dezelfde ip nummerreeks. De bridge lijkt me nooit juist. Zit je dm500 draadloos, doe dan het draadloze ip nummer, anders vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg, volgens mij is Canal Digitaal Irdeto2 teruggevallen op een hoogbejaarde key 01?

 

Ik las ook al dat iemands SAB tot z'n stomme verbazing plots de irdetoversleutelde kanaaltjes opende?

 

Dat betekent vermoedelijk dat er een majeure verandering in de Irdeto2 versleuteling aan zit te komen, waarbij de speciale kaartjes, emu's en Fausto's weer buiten spel staan?

 

Zou zo maar kunnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat
Index 02 is in gebruik 154.. ect ect


154 etc etc klopt, is in gebruik, maar, da's volgens Fausto key 01, en, bovendien een nogal oude...

Key 02 euh, eindigend op 91 was vorige week in gebruik, en dat was bij mijn weten de laatste nieuwe key.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik dan van dat forum waar men altijd om donaties zeurt, waar Fausto thuis is:

 

01/06/10 Canal Digitaal Netherlands 19.2°E/9°E/10°E[Key02/04 posted 10:24 BST]Key01 Active[04/06/10]

 

Zowel m'n keyedittor als Fausto zeggen dat ook, 02 was actief, momenteel 01.

 

In de keyfile voor bv een SAB staat het ook zo.

 

Waar baseren jullie je gedachte op?

 

 

Raar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Kan zijn dat fausto afwijkt met de nummering.
Als ik even wat meer tijd heb ga fausto eens testen met een Philips decoder.
Wat ik over fausto lees zou dit ook mogelijk moeten zijn.


Kan, maar ik geloof het niet; het bundeltje voor de SAB heeft ook dezelfde nummering als Fausto, en, ik weet dat ik vroeger bj de Flipsen idd even de zaak aan moest passen..

Maar, in de softcam was de oude key 02, met 91 op het eind idd key 4 zo te zien.
Juiste benaming van de huidige, overigens zeer oude key is key 01 index 02?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...