Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Ik heb een dreambox 8000, waarom moet ik fausto gebruiken? Is het niet veel makkelijker om de sleutel in de directory van mijn 8000 te zetten? Dan hoet mijn pc niet ook aan te staan Het werkt niet zonder Fausto, helaas.
dutchandrew Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 sorrij, Heb hier beeld met emulatie op key04 met een nieuwe key
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: dutchandrew sorrij, Heb hier beeld met emulatie op key04 met een nieuwe key Nice! Welke emu gebruik je op welke sat-ontvanger?
Gast 1664 Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Is het niet veel makkelijker om de sleutel in de directory van mijn 8000 te zetten? Dan hoet mijn pc niet ook aan te staan Uiteraard, dus als jij nu even een irdeto2 emulator schrijft, dan kunnen we daar allemaal van genieten. Bye bye
zatnieuws Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Het werkt niet zonder Fausto, helaas. Met dank aan een ander forum werk het dus WEL met alleen een bestandje in /var/keys op mijn dreambox Iig bedankt voor met meedenken Bye
Jassy Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Op de Edisonboxen werkt het ook gewoon met de ingebouwde EMU, dus geen Fausto nodig.
TVguy Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Origineel bericht van: Tha Great Mac Het werkt niet zonder Fausto, helaas. Met dank aan een ander forum werk het dus WEL met alleen een bestandje in /var/keys op mijn dreambox Iig bedankt voor met meedenken Bye ...en welke emu heb je dan in gebruik ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi) schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)
wls Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: TVguy Origineel bericht van: zatnieuws Origineel bericht van: Tha Great Mac Het werkt niet zonder Fausto, helaas. Met dank aan een ander forum werk het dus WEL met alleen een bestandje in /var/keys op mijn dreambox Iig bedankt voor met meedenken Bye ...en welke emu heb je dan in gebruik cccam.cfg met wan adressen..... Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
zatnieuws Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Nee geen WAN adressen in mijn config, ik heb gewoon netjes een kaartje van kanal digitaal Alleen test ik daarnaast graag wat met verschillende softcam.k*ys bestanden her en der op de verschillende sites te vinden Als softcam gebruik ik cccam uit de download van image (dreambox 8000 met openpli erop) (en natuurlijk test ik met mijn kaartje eruit) Bye
wls Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Nee geen WAN adressen in mijn config, ik heb gewoon netjes een kaartje van kanal digitaal Alleen test ik daarnaast graag wat met verschillende softcam.k*ys bestanden her en der op de verschillende sites te vinden Als softcam gebruik ik cccam uit de download van image (dreambox 8000 met openpli erop) (en natuurlijk test ik met mijn kaartje eruit) Bye Ok, nog niet gehoord...maar gezien de ontwikkelingen lijkt het me niet onmogelijk. Was ook sarcastisch bedoeld.. Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 En we gaan verder met key 01...
henkie v Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Diverse malen getest,helaas geen hobby geluk is er dan ook een autorol oid nodig ? VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Nee, is slechts een kwestie van Fausto icm een correct sleutelbosje. Uiteraard dien je in de configuratie van je softcam nog even te vertellen dat ie voor betreffende provider (0622) naar je pc moet kijken.
jeevanhoof Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Hoi, sinds gisteren kunnen we weer kijken met de juiste sleutel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen