Ga naar inhoud


Canal Digitaal Irdto2 open op Fausto


Aanbevolen berichten


  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, dit werkt niet rechtstreeks via een SoftCam.Key

Het werkt wel met CCcam2.1.4, maar dan alleen als je die laat connecten naar de Fausto server die je op je PC installeert. Fausto bied het Newcamd protocol aan, en via een N-line kan CCcam dus connecten naar deze server.

 

Momenteel is de 0622-key van gisteren alweer down.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitleg is duidelijk en simpel. Maar ik wist niet wat je precies in Fausto moest doen.

 

Fausto starten

Gereedschap

Emulator

Laad juiste "KEYS.BIN"

TAB Server

BUTTON Laad

BUTTON Start

 

Gaan met die banaan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

McAfee is wel vaker overgevoelig... Zoals laatst dat zelfs een windows systeem file als 4-us werd gezien en je PC-tje helemaal niet meer opstartte.

 

Maar van de andere kant weet je uiteraard ook nooit of je de juiste Faustu gedownload hebt. Het zou zomaar in de plaats van een 4-us kunnen zijn of toch wel een geïnfecteerde Faustu.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pdeg69

Werkt ook met VDR en vdr-sc. Behalve een juist S#ftCam.K## is er verder niets nodig.

 

In onderstaande de juiste keys zetten en het loopt.

 

I 0622 00 06 ...

I 0622 00 IV 68..00

I 0622 00 ECM 94..4C

 

waarbij geldt

M1 -> ECM Key

M2 -> IV

 

Vplug was handig om de juiste keys uit te lezen. Zapt weer een stuk sneller dan via de omleidingsroute.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gorilla King
Bij mij denkt McAfee dat Fausto.exe (van v. 1.43) een trojaans paard is. Iemand suggesties om dit op te lossen?


Het leek mij leuk daar ook eens mee te spelen, maar ik krijg ook deze McAfee melding:

Origineel bericht van: McAfee Security

McAfee heeft automatisch een Trojaans paard geblokkeerd en verwijderd.

Informatie over deze Trojaans paard
Opgespoord: Artemis!61733A8AC9E0 (Trojaans paard), Artemis!61733A8AC9E0 (Trojaans paard)
Locatie: C:\Program Files (x86)\Fausto\Fausto.exe

Trojaanse paarden lijken legitieme programma's, maar deze programma's kunnen waardevolle bestanden beschadigen, de werking van uw computer onderbreken en toegang tot uw computer verlenen aan onbevoegde personen.


Iemand in het bezit van een versie zonder dit paard?

Bvd

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier avast staan en nog nooit problemen gehad.Heb Mc afee er al een paar jaar afgeggooit omdat het betalend is en free avast is stukken beter.Ik kan je wel mijn versie doorsturen via PM.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bellejt

 

De angst dat het paard gelijk of na enkele weken gaat schijten overheerst bij mij nog steeds en weerhoudt mij ervan de reeds gedownloade versies uit te proberen. Ik heb tenslotte niet voor de lol in McAfee geïnvesteerd.

 

Als je mij via pm jou file zou willen toesturen kan ik in elk geval proberen of het daarmee beter gaat.

 

Zoniet dan moet ik er voorlopig nog maar even van af zien.

 

Bedankt voor je aanbod, ik zou er dus graag gebruik van willen maken.

 

gr

 

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...