jeevanhoof Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Als de sleutels er zijn dan werkt Fausto. Hier toch. Je hebt toch alles goed ingesteld. De server op je pc. En de juiste regels in CCcam. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast pdeg69 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 ff windows opgestart. Fausto keys kan ik zo snel niet vinden. Maar via Vplug beeld.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Ja, ik kon wel zien dat er communicatie tussen m'n box en laptop is. Dus de configuratie zal het niet aan liggen denk ik.
Gast pdeg69 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 via fausto kun je ook vplug automatisch laten opstarten, kwestie van instellen, als versleuteling via fausto dan niet lukt via keys.bin pakt hij terug op vplug. zolang je dan voor vplug de goede keys hebt werkt het ook
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Zal straks es kijken naar vplug. Vind het altijd wel weer leuk om ff met dat soort dingen te spelen.
Gast pdeg69 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 vplug bestanden neerzetten in \Fausto\EMU\PlugIns verse sleutels in zelfde map fausto opstarten met vplug; in fausto window, ga naar 'setup' tab, klik 'open' button dvbplugins=0 op 1 zetten klik 'save' button herstart fausto en vplug moet mee opgestart worden.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Super, ga ik straks proberen. Ondertussen heb ik het juiste bosje voor Diablo ook gevonden en met succes getest.
Gast pdeg69 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 gezien jouw dreambox hardware op linux draait moet het volgens mij nog veel makkelijker kunnen werken. ik heb geen dreams maar gebruik vdr-sc en dat loopt ook op linux, gaat als een speer met de juiste softcam.key. dat moet een dream ook kunnen lijkt mij.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Dat is wel zo, maar nergens staan de juiste sleuteltjes in de juiste files. En dan moet de gebruikte softcam er ook nog mee om kunnen gaan. Geen idee eigenlijk of CCCam dat goed kan/doet. Misschien maar ff mee spelen vanavond.
CHRIS Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Is het ook direct op de dm7000 / 7020 of azbox mogelijk???
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb alleen de combi met Fausto getest, dat werkt. Sleutels in dreambox zetten werkt vooralsnog niet.
Gast pdeg69 Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Klopt, ze willen sleuteltje 4 zien nu. Ff geduld tot die beschikbaar is.
dannyboy Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Klopt t nou dat dit Fausto gebeuren al al 3,5 jaar bezig is??? Zit nu op een ander forum te kijken naar instructies over Fausto van 3,5 jaar geleden. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen