Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit op internet wat rond te snuffelen en ik kwam deze hd tegen die mij interessant lijkt:

Samsung HM250HI SpinPoint 250GB SATA-300

Ik wil toch even vragen of deze schijf in principe moet werken, voordat ik hem bestel en later zie dat ik er niets mee kan.

Ik heb zelf goede ervaringen met Samsung schijven in mijn desktop, al een stuk of 6-7 van gehad de laatste jaren en altijd stil en nog niet 1 probleem mee gehad.

Mocht iemand een ander merk of model aanbevelen sta ik daar uiteraard voor open.

Ik heb voor de 250 gig. gekozen omdat een kleinere schijf niet echt goedkoper is en dus zinloos is naar mijn idee.

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Geplaatst:

Ik heb deze in mijn Dm800 :

Western Digital WD3200BEVT Scorpio Blue 320GB (2,5'' / SATA II / 5400rpm / 8MB)Doet t erg goed en je hoort m niet.

Kost ong. 45 euro. En heet wordt het zaakje ook niet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: atcowa
Ik heb deze in mijn Dm800 :
Western Digital WD3200BEVT Scorpio Blue 320GB (2,5'' / SATA II / 5400rpm / 8MB)Doet t erg goed en je hoort m niet.
Kost ong. 45 euro. En heet wordt het zaakje ook niet.

Bedankt voor je reply actowa.
Ik heb net voordat je gereageerd hebt de Samsung besteld.
Was ook maar iets van € 38, dus een buil zal ik er niet aan vallen.

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen