groeselt Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik lees net op de site van CD een aanbieding bellen,internetten en HD televie via HD. 50 euro niet te duur Maar hoe is online qua internet ? Hebben zij goede nieuwsgroepen die werken met Newsleecher? Kan je via online meegeleverd modem (draadloos) poorten openen? Werkt dit allemal goed icm. dreambox of internet radio m.vrgr.
Gast yuppie Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik heb 3 jaar online gehad. In het begin prima snelheid..nooit problemen gehad. Poorten openen geen probleem. Nieusgroepen..neem een payserver en het draait als een tierelier. dreambox werkt prima,ook slingbox(streamen)werkt perfect. min punt is dat ze vaak on aangekondigd het modem updaten(daardoor stopt het downloaden) de laatse drie maanden snelheid zeer laag..(ik begon met 1,45 mb per sec downloaden en de laatste maanden nog maar 800 kb schommelend naar 1100kb.Nu ben ik overgestapt naar alice,waar ik een snellere verbinding heb. kortom voor en nadelen,het is maar wat je verwacht. mvg yuppie
groeselt Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 dankjewel voor je antwoord, bij ons in de buurt is zowiezo max. 8 mb/s verkrijgbaar heb ik nu ook met hetnet 800kb/s met newsleecher. payserver wil vermijden ivm extra kosten. meegeleverd word een thomson modem zag ik op site.
Gast wanderer Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 goede payserver is xlned, heb daar zelf het goedkoopste abbo, meen ca 25€ per jaar voor 2,5mb down, 2 lijntjes en geen limiet, retentie 365....heb zelf ook een online abbo 20mb/20€ met max 8 mb...
Gast yuppie Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Freebin 198.186.190.224 ssl 563 2 connecties(meer werkt ook) 500+ dagen retentie snelheid rond de 400 kb DEZE IS GRATIS grt yuppie ik zelf had de livebox,met een eigen wirelesscard erin.
Gast Kimble Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Had Orange wat dus later is overgenomen door Online naast mijn XS4ALL abo. Probleem met de Livebox is dat ze idd een update erdoor heen gooien (witte lamp brandt in modem, heel wazig net een wandlamp) en internet en je telefoon ligt eruit. Laatste vernomen update was wel even wennen, Orange logo weg, Online erin en menu wat anders opgebouwd. Zou prettig zijn als ze een mailtje stuurde naar abo's dat de modem is/wordt ge-update. Na de update heb je weer snel internetverbinding, maar de telefoon wil nog wel eens haperen en bellen ze op mijn GSM hoe laat ik weer thuis ben...... resetten geblazen. Verder helemaal geen klachten en modem is lekker flexibel. Sta echt te kijken van het bereik tov de Fritz. Wat Payserver betreft, ik gebruik UseNeXt (dus niet UseNet) met 125 GB/maand voor € 19,95 maand (2 maands contract) (Incl. 2000 kbit/s Free Volume Mod) Kimble.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen