sany Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Geplaatst: 19 maart 2010 mijn esxcuses ik zag geen image bij toegevoegd
Jani1 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 De houder is OK. De houder is alleen verkeerd in elkaar gezet. Kan je makkelijk zelf corrigeren. Je hoeft niks nieuws te kopen. Je moet alleen de schroef met bout die door de rails gaat en de fixeerschroef van de rails er uit te halen. Dan rails (alleen het metalen deel, plastic deel in de arm laten zitten!!!!!)omdraaien zodat schroefgat boven zit. Kijk gewoon goed naar de foto's!!! Daarna schroef met bout er in en de rails weer met de fixeerschroef vast zetten. LNB's zover mogelijk van de schotel af. Schotel opnieuw uitrichten op Astra 1 (ook elevatie) en de overige LNB's erop. Als je klaar bent zie je niet eens zoveel verschil, maar de schotel zal optimaal werken. Digenius satbox1,Maxdigital 220S,Maxplus 2100,Triax 88 ALPS quad+Inverto Silverline quad+Smart Titanium II,90cmNN draaibaar MTI twin High Line,55cmNN Edision QSL6.
sany Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 ja bedankt Jani ik snap het nu denk ik... je hoort het van me wil je van harte bedanken voor je steun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen