Dilasso Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 LS, Ik wil Windows XP (portable)op een USB stick zetten en dan van de USB stick op booten, zodat ik dan kan werken met Windows XP. Nu werk ik men Windows 7 en kan ik de USB stick niet Formatteren zodat de stick bootable word, ik kan nu namelijk niet in DOS komen. Weet iemand een oplossing voor mij. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
MBH10 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Dilasso. Werkt "cmd" niet? Deze opdracht invoeren in het veld net boven de wereldbol van W7. In dat veld staat standaard "programma's en bestanden zoeken". Na het invoeren van CMD + enter opent een dos-scherm. Succes Han
Dilasso Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Ik krijg inderdaad het DOS scherm, ik zou alleen niet weten wat ik moet intikken, de opdracht format drive letter:\ doet niets! Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
vincent1971 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 hp formatting tool. Hiermee maak je een usb stick bootable. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast aart44 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Hier een handleiding om een opstart disq te maken en hoe verder.
Gast Mimisiku Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Heb diezelfde handleiding al eens eerder gebruikt op mijn NetBook van Windows 7 te voorzien... Werkt uit de kunst.. Even een tip: zorg ervoor dat ook de benodigde drivers op de USB stick staan voor het systeem waar je de XP op wil draaien.. Je hebt namelijk niet altijd alle drivers van je MoBo voor handen en het is lastig om te internetten als je net je LAN/WLAN drivers niet hebt...
Dilasso Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 Dank voor de reacties ik kan hier wel verder mee, laat jullie nog weten of het gelukt is, nogmaals dank. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Psychosammie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Je wil werken met XP zeg je. Neem dan gewoon VMWare. Dan kan je zelfs verschillende XP configuraties tegelijk draaien. En je Windows-7 blijft gewoon bereikbaar. Veel eenvoudiger dan dat geknoei met USB stickjes. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Dilasso Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Je wil werken met XP zeg je. Neem dan gewoon VMWare. Dan kan je zelfs verschillende XP configuraties tegelijk draaien. En je Windows-7 blijft gewoon bereikbaar. Veel eenvoudiger dan dat geknoei met USB stickjes. Kan ik VMWare dan installeren in W7 64bit en dan WinXP 32bit installeren in VMWare? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Psychosammie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Yep! En dat niet 1 keer maar wel honderd keer als jij dat wil. Kijk op de VMWare site en download de gratis VMWare player. VMWare Workstation is nog mooier maar die is niet gratis. Als je dan de Player geinstalleerd hebt kan je gelijk eens op de VMWare site kijken naar de Virtual Appliances. Dit zijn kant en klare virtuele machines. Downloaden en draaien maar. Uiteraard zit XP daar niet bij want dat mag niet vanwege licenties maar je kan bijvoorbeeld wel een leuke Ubuntu 9.10 desktop vinden. Kan je daar ook eens mee spelen. NB: Overigens heb jij ook geen licentie om XP onder VMWare te installeren. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
vincent1971 Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 je kan ook voor de vmware server kiezen. Die is gratis Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Psychosammie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Nee, die kan je niet kiezen want die draait alleen op Windows server versie. Dus Windows Server 2003 / 2008. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
vincent1971 Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Nee, die kan je niet kiezen want die draait alleen op Windows server versie. Dus Windows Server 2003 / 2008. Mmmm vreemd ik heb hier xp draaien met vmware server. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
TheWizard Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Bedoel je niet Virtual Server of Virtual PC?? Die zijn gratis. Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
NINjak Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Virtual Box van Sun (onee, is nu Oracle) is helemaal gratis en daar kan je praktisch het zelfde mee als met VMware!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen