Gast jaws Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 hallo allemaal ik heb een probleem met het op start logoje van pli want zodra ik de db aanzet en mij zontje zit het logotje!!! werd hij erg bang met alle gevolgen van dien .maar mij vraag is kan ik de logo veranden bv met een van zijn fotos ? gr
aux99 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik mis de essentie van je vraag, kun je je vraag iets verduidelijken?
Cobus R Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Zijn zoontje vind het opstart/boot logo eng en dus wil hij er een ander in zetten dat is wat ik ervan snap. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
The Iron Maiden Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Ik snap het ook niet zo goed. Ik start mijn dreambox hooguit 1x per week opnieuw op. Normaal staat de box altijd standby. Start de box als je zoon er niet bij is of laat de TV even uit staan zou ik zeggen mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Dream1975 Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Origineel bericht van: jaws hallo allemaal ik heb een probleem met het op start logoje van pli want zodra ik de db aanzet en mij zontje zit het logotje!!! werd hij erg bang met alle gevolgen van dien .maar mij vraag is kan ik de logo veranden bv met een van zijn fotos ? gr Wat is er zo eng aan het logo dan (of heb je ook geen idee)? Je kunt de laatste OpenPLi erin zetten voor de 7000. Heb je gelijk de Canal digitaal zaplijst en deze heeft een mooi nieuw opstartlogo in het blauw met een wereldkaart.
Gast Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Die wereldkaart is inderdaad wel aardig, maar flitsend is anders, maar zo vaak zie je dat scherm niet
Gast jaws Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 bedankt voor alle reactie maar mij vraag blijft nog onbeantwoord. is dat mogelijk om bootlogo veraderen naar bv een familie foto? in het menu van flash wizard zag ik een knop dat het logo erop staat ik heb wel geprobeerd om via dat knop het bootlogo te veranderen maar geeft een error dus waarschijnlijk moet ik iets aanpassen maar ik weet niet wat . gr
Sjattuh Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Met mijn 800 is er een plugin 'Logo Manager - change logo in boottime'. Ik draai echter Enigma 2 en weet niet of deze ook voor jou beschikbaar is. Daarnaast krijg ik hem niet aan de praat maar heb er ook nog niet echt naar gekeken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen