Ga naar inhoud


Ziggo storing - 16-03-2010 21:15 uur?


Patman

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er een storing is bij Ziggo. Het kan haast niet anders...zowel analoog als digitaal "afstemmen mislukt" en telefoon ligt er ook uit. Internet werkt nog wel...echter de ziggo site kan ik niet bereiken.

 

Ik weet zo ook niet een storingsnummer welke ik zou kunnen bellen met m'n mobiel.

 

Wie heeft meer info?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier in Limburg (in 2 verschillende plaatsen) ook al enige tijd geen beeld meer op Ziggo analoog en digitaal.

Satelliet doet het hier uiteraard ook nog prima. wink

 

De website L1.nl meldt:

Citaat:
Heel Limburg zit zonder inkomend televisiesignaal. Ook andere delen van het land zitten zonder signaal. Dit komt door een grote stroomstoring bij televisiemaatschappij Ziggo. Alleen de regionale omroepen zijn via de kabel te bekijken. Hoe lang de storing bij Ziggo gaat duren, is nog onduidelijk.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwolle.. dat was vroeger bij @home nog t eindpunt voor de hele @home regio.. en t lijkt toeval maar dat gebied is nu TV Loos :?

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...