dreamlover8000 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 DORDRECHT - De 12-jarige Milly Boele is dood gevonden in een tuin in Dordrecht. Dat meldt RTL Nieuws dinsdagavond. RTL zegt over een zeer betrouwbare bron te beschikken. De politie is bezig met een onderzoek in en rond een woning nabij het ouderlijk huis van Milly. Eerder op de dag werd de overbuurman van Milly aangehouden, een 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond. BRON:nu.nl
Gast roger4007 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 en op SBS6 nog geen uitsluiting wat er gevonden is met klem werdt er gezegt dat er nog geen lichaam gevonden is wat wel werdt er niet verteld
ptmtv Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Verschrikkelijk! Hoe komt nu iemand op het idee om zoiets te doen.... Ik kan dat echt niet begrijpen! Mijn gedachte zijn bij haar familie die nu dit ondraaglijk verlies moeten verwerken. RIP Milly.
fdm Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik vind dat de doodstraf maar weer eens bespreekbaar moet worden. Mijn dochter is nu 25. Als iemand haar iets aandoet, maak ik deze persoon zelf af en geef ik me aan bij de politie... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Kimble Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Te triest voor woorden. Zijn zieke mensen in Nederland. Dat het een agent is doet niet ter zake. Via Twitter Frits Wester en Marc vd Linden gevolgd, nieuws ging snel. Wens familie, vrienden, kennissen en klasgenoten (school) alle sterkte toe voor nu en in de toekomst. Kimble.
Greatone Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: fdm Mijn dochter is nu 25. Als iemand haar iets aandoet, maak ik deze persoon zelf af en geef ik me aan bij de politie... AMEN!!! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
wortellica Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 WAT ZIJN ER TOCH EEN HOOP GEKKEN OP DE WERELD GEWOON VERSCHRIKENLIJK.
ptmtv Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: Kimble Dat het een agent is doet niet ter zake. Nee maar het is wel heel bizar!
Gast satdevil Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Dat het een agent is doet niet ter zake. Nou ik vind wel degelijk dat het terzake doet,als agent heb je een vertrouwlijk karakter in de maatschappij,tenminste zo zou het moeten zijn.
Gast Kimble Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: ptmtv Origineel bericht van: Kimble Dat het een agent is doet niet ter zake. Nee maar het is wel heel bizar! Pers spreekt nog niet van agent (in uniform) die aanbelde. Laten we nog niet gaan invullen en de persvoorlichting morgen (of eerder) afwachten. Niet iedere agent is nu per definitie een misdadiger. Maar het laat je inderdaad niet los. Voorbeeld is dat je met je auto 35.000 km per jaar rijdt en net 1 meter verkeerd rijdt waardoor je auto in de kreukels gaat. Die 34.999,999 kilometer die je eerder hebt afgelegd ben je al vergeten die éne meter vergeet je nooit meer.
grunnsat Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Peter R. de Vries gaf vanavond zo'n prachtig voorbeeld van hoe zoiets kan gebeuren. Een meisje in Kampen bracht folders rond, en de bewoner van het laatste huis waar ze moest zijn greep haar en vermoorde haar. Hij wist niet dat ze zou komen, en was ook helemaal niets van plan. Het gebeurde helemaal in een opwelling. Dat soort dingen zijn niet te voorkomen, we moeten er mee leven hoe treurig ook.
Codx Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Nou en of het ter zake doet. Straffen voor agenten die in de fout gaat mogen wat mij betreft 5x hoger zijn dan bij burgers. Dan weten ze meteen wat hun verantwoording inhoud. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Oldereast Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 30 jaar strafkamp en daarna tegen de muur !! Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Neptunus Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 En weer was Twitter (Frits Wester) het eerste medium met het vreselijke nieuws van de vondst van het arme kind. Het duurde nog minstens een uur voordat de TV zenders het nieuws brachten. Maar goed, het is toch echt "your worst nightmare"! Dader krijgt natuurlijk TBS want was weer ontoerekeningsvatbaar, een rij psychiaters en verplegers tot zijn beschikking en kost de staat handenvol geld, en dat in een tijd dat er per Nederlander 1.700 bezuinigd moet gaan worden, bah! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Mijn zwager werkt op een TBS kliniek... dit soort mensen hebben het daar heel erg zwaar... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten