Ga naar inhoud


Milly dood gevonden in tuin buurman


dreamlover8000

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: soktic
Jij wil hem een bosje bloemen geven geloof ik.... Van mij mag ie inderdaad helemaal uit elkaar spatten, wat een mafketel.


Natuurlijk, er zijn maar twee mogelijkheden. Radbraken, vierendelen, ophangen, de elektrische stoel, de gaskamer, de kogel enz. enz. enz. of een bosje bloemen. Iets anders bestaat niet. Wat heerlijk toch als je leven zo simpel is.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk dat als ze deze man in een normale afdeling van een willekeurige gevangenis zetten dat hij smeekt om de doodstraf. Gevangenen die zich vergrepen hebben aan kinderen hebben het al niet zo erg fijn in de lik maar het feit dat deze man ook nog eens een politieagent is maakt het allemaal nog zwartgalliger voor hem.

 

Ik denk dat hij zijn zeepje echt niet hoeft te laten vallen om toch met het harde leven van het gevang kennis te mogen maken.

 

Overigens, en ik woon in de stad waar het gebeurd en kan dus iets meer van de emotie die hier heerst voelen, hoeft er helemaal geen elektrische stoel aan de pas te komen. De meeste geluiden die ik hier hoor zeggen: levend begraven.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: xilorp
Probeer je te verplaatsen in de situatie van de ouders......
gegroet!!!!!!!!!


En jij denkt dat dat jouw primitieve lynch ideeën die ouders helpen, waar haal je dat vandaan?


Dat zou je de ouders van Milly moeten voorleggen.....jouw linkse gedachtengoed is door de tijd waar in wij leven allang achterhaald.
Ophangen die gast op het marktplein van Dordrecht.......IK DANK U!!!!

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xilorp
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: xilorp
Probeer je te verplaatsen in de situatie van de ouders......
gegroet!!!!!!!!!


En jij denkt dat dat jouw primitieve lynch ideeën die ouders helpen, waar haal je dat vandaan?


Dat zou je de ouders van Milly moeten voorleggen.....jouw linkse gedachtengoed is door de tijd waar in wij leven allang achterhaald.
Ophangen die gast op het marktplein van Dordrecht.......IK DANK U!!!!


Mijn linkse gedachtengoed. Grapjas. De doodstraf is in Nederland afgeschaft door minister van Justitie van Lilaar, een liberaal in het kabinet van Thorbecke. Je weet wel, Thorbecke, ook een liberaal, en één van de grondleggers van de voorlopers van de VVD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met jouw linkse gedachtengoed bedoelde ik meer de ideologie die je blijkbaar aanhangt en waarin iedereen een tweede kans verdient.

En als het aan die linkse rakkers ligt,ook nog een derde,vierde etc.

Ik daarentegen ben meer voor de harde aanpak in dit geval levenslang......maar passender zou de doodstraf zijn, gezien het feit dat hij bekend heeft.

En kom nu niet aan met het verweer dat hij onder druk is gezet.

 

IK DANK U!!!!!!!!!!

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Satwatcher
Ik denk dat hij zijn zeepje echt niet hoeft te laten vallen om toch met het harde leven van het gevang kennis te mogen maken.


Heb je de kop van die vent gezien? Niet echt iemand om ruzie mee te maken heb ik zo het idee.


Heb je die hoofden van sommige gevangenen wel eens gezien. En zo'n echte vent is het nu ook weer niet hoor. Anders zou je wel iemand van je eigen leeftijd naar de andere wereld helpen en niet een weerloos meisje van 12 jaar.

Als we dan toch concluderen dat we met deze man geen ruzie moeten maken dan is de logische vervolg conclusie dat deze man dus nooit meer van zijn levensdagen aan het openbare leven zou mogen deelnemen.

Maar ik denk ook wel dat jij anders zou praten als het om je eigen kind of een kind van een directe familielid zou gaan.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xilorp
Met jouw linkse gedachtengoed bedoelde ik meer de ideologie die je blijkbaar aanhangt en waarin iedereen een tweede kans verdient.
En als het aan die linkse rakkers ligt,ook nog een derde,vierde etc.


Mijn liberale gedachtengoed zegt mij dat we moeten proberen misdadigers een zodanige heropvoeding, opleiding en hulp na hun gevangenisstraf te geven dat ze niet meer in herhaling vervallen. Daar heb je namelijk werkelijk iets aan. En als er mensen bij zitten die door hun geestesgesteldheid een gevaar blijven, dan geven we die een mooie geriefelijke kamer in een kliniek voor onbehandelbare patiënten. Zij kunnen er tenslotte ook niets aan doen dat hun bovenkamer niet in orde is.

Citaat:
Ik daarentegen ben meer voor de harde aanpak in dit geval levenslang......maar passender zou de doodstraf zijn, gezien het feit dat hij bekend heeft. {/quote]

Dat hij vrijwillig bekend heeft lijkt er dus op te duiden dat hij grote schuldgevoelens heeft. Daarom moet hij de doodstraf krijgen, dat vind jij erger dan een dader die koelbloedig alles blijft ontkennen? Sorry, maar die logica ontgaat mij enigszins.

En kom nu niet aan met het verweer dat hij onder druk is gezet.

IK DANK U!!!!!!!!!!


Neen, hij heeft alles vrijwillig en hevig geëmotioneerd bekend, zo heeft de politie bekend gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: xilorp
Met jouw linkse gedachtengoed bedoelde ik meer de ideologie die je blijkbaar aanhangt en waarin iedereen een tweede kans verdient.
En als het aan die linkse rakkers ligt,ook nog een derde,vierde etc.


Mijn liberale gedachtengoed zegt mij dat we moeten proberen misdadigers een zodanige heropvoeding, opleiding en hulp na hun gevangenisstraf te geven dat ze niet meer in herhaling vervallen. Daar heb je namelijk werkelijk iets aan. En als er mensen bij zitten die door hun geestesgesteldheid een gevaar blijven, dan geven we die een mooie geriefelijke kamer in een kliniek voor onbehandelbare patiënten. Zij kunnen er tenslotte ook niets aan doen dat hun bovenkamer niet in orde is.

Citaat:
Ik daarentegen ben meer voor de harde aanpak in dit geval levenslang......maar passender zou de doodstraf zijn, gezien het feit dat hij bekend heeft. {/quote]

Dat hij vrijwillig bekend heeft lijkt er dus op te duiden dat hij grote schuldgevoelens heeft. Daarom moet hij de doodstraf krijgen, dat vind jij erger dan een dader die koelbloedig alles blijft ontkennen? Sorry, maar die logica ontgaat mij enigszins.

En kom nu niet aan met het verweer dat hij onder druk is gezet.

IK DANK U!!!!!!!!!!


Neen, hij heeft alles vrijwillig en hevig geëmotioneerd bekend, zo heeft de politie bekend gemaakt.


Sorry hoor. maar jij gelooft echt in het linkse gedachten goed.
Deze gasten kan je niet genezen nu niet en nooit niet hoe vaak zie je niet dat het mis gaat.als ze weer een dag proefverlof hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf nieuwsgierig naar het volgende:

-wat heeft deze man bewogen het te doen?

-hoe kan deze man toegelaten zijn tot de politie?

-welke invloed had Milly op deze man?

-wat voor jeugd had hij?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: vincent1971
Ben zelf nieuwsgierig naar het volgende:
-wat heeft deze man bewogen het te doen?
-hoe kan deze man toegelaten zijn tot de politie?
-welke invloed had Milly op deze man?
-wat voor jeugd had hij?


Dan ik ik je wel vertellen

- en veel te hogen eigendunk.en een IQ van 67
- daar wordt je aangenomen. als je bij doelgroep 1 hoort
- geen:kind kan er niets aan doen.
- geen: aandacht van vrouwen door zijn domen uiterlijk.kan niet normaal doen. en hij slaat zijn vrouw ook( let maar op dat gaan we nog horen}
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...