Ga naar inhoud


Milly dood gevonden in tuin buurman


dreamlover8000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: zwahilie
in en in triest wat er gebeurt is politie agent biecht het op
aan zn vriendin werkt ook bij de politie met welke intentie om begrip te krijgen voor zijn daad of om zichzelfdaarmee aan te geven bizar wordt nu door zijn colegaas verhoort om uit hem te krijgen waarom wat bezielde je om tot deze daad te komen mocht dat te bizar zijn komt dat nooit bij de media terecht om niet nog meer olie op het vuur te gooien we krijgen niet altijd de waarheid te horen wat ze in haar laatste uren heeft meegemaakt is nog niet bekent en wordt misschien nooit bekent gemaakt maar dat moet afschuwlijk geweest zijn een jonge meid in de mooiste tijd van dr leven dat wordt haar afgenomen door een gek en er leven meer gekken buiten het gekkenhuis dan dat er in zitten je hoort dan na zo een bericht als het mijn dochter was vermoord ik die kerel ik denk dat dat nog nooit gebeurt is in nederland misschien heb ik het mis dan hoor ik dat wel ik kom er steeds meer achter de mens is een evolutie foutje


kan mij wel voorstellen dat je hier zo van ondersteboven bent dat je de leestekens vergeet.
Boodschap komt echter wel over, ook ik verbaas mij nog immer over de duistere kant van de mensheid.
Kan het niet begrijpen, wil het niet begrijpen en ga het in ieder geval zeker nooit begrijpen !!

 

DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade.

DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli

philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv
3 maanden tbs en dwangverpleging en daarna 6 maanden verlof.
En verhuizen, en dan weer ergens anders als politieman aan het werk.


Als we elkaar maar lang genoeg voeden met dit soort stompzinnige borreltafelpraat wordt het vanzelf de waarheid.

In een TBS kliniek zitten is echt geen pretje, niet voor niets proberen veel daders tot elke prijs te voorkomen dat ze opgenomen worden. Daarvoor nemen ze dan een veel zwaardere gevangenisstraf op de koop toe, want de rechters houden er niet van als een verdachte niet mee wil werken aan een onderzoek naar zijn geestesgesteldheid.

Er zijn ook TBS patienten die zelf niet meer vrij gelaten willen worden. Ze zijn doodsbenauwd dat ze dan weer iets ergs doen.

Een aantal jaren geleden kwam een man in het nieuws die bij de rechter ontslag uit de TBS kliniek wilde afdwingen. Hij zat op dat moment al 50 jaar in de kliniek en was daar op zijn 17e opgenomen. Wat had hij gedaan? Niets. Men oordeelde echter dat het gevaar dat hij iets zou kunnen doen zo groot was dat hij niet vrijgelaten kon worden, ook niet na 50 jaar. Dus hoezo 3 maanden TBS na een moord?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop

Sorry ik kan zulke daden niet snappen.en wil ik ook niet snappen.

Als je daar toe in staat ben .mag je nooit meer vrij komen.

geen tbs maar gewoon 50 jaar bak . maar we weten de straf maat al

3 jaar tbs en naar.1,5 jaar naar huis.triest rechtssysteem.

{en sorry dat ik wat verhit regeerden in de vorige topic.}

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Nowtv
3 maanden tbs en dwangverpleging en daarna 6 maanden verlof.
En verhuizen, en dan weer ergens anders als politieman aan het werk.


Als we elkaar maar lang genoeg voeden met dit soort stompzinnige borreltafelpraat wordt het vanzelf de waarheid.

In een TBS kliniek zitten is echt geen pretje, niet voor niets proberen veel daders tot elke prijs te voorkomen dat ze opgenomen worden. Daarvoor nemen ze dan een veel zwaardere gevangenisstraf op de koop toe, want de rechters houden er niet van als een verdachte niet mee wil werken aan een onderzoek naar zijn geestesgesteldheid.

Er zijn ook TBS patienten die zelf niet meer vrij gelaten willen worden. Ze zijn doodsbenauwd dat ze dan weer iets ergs doen.

Een aantal jaren geleden kwam een man in het nieuws die bij de rechter ontslag uit de TBS kliniek wilde afdwingen. Hij zat op dat moment al 50 jaar in de kliniek en was daar op zijn 17e opgenomen. Wat had hij gedaan? Niets. Men oordeelde echter dat het gevaar dat hij iets zou kunnen doen zo groot was dat hij niet vrijgelaten kon worden, ook niet na 50 jaar. Dus hoezo 3 maanden TBS na een moord?


Het voorbeeld is misschien wat gechargeerd maar het is echt geen borrelpraat, zo zijn er voldoende zaken, feitelijke zaken, van pedo's die na een straf en een verhuizing gewoon weer een job krijgen waarmee ze weer met kinderen werken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Wat er gebeurd is is in en in triest.

 

Maar de gretigheid waarmee de media (vooral SMS 6) hiermee omgaat vindt ik vreselijk.

Al die reporters en presentatoren geilen gewoon op een drama zoals dit en proberen zoveel mogelijk boze en verdrietige mensen te exploiteren alleen maar voor de kijkcijfers.

 

Het trieste is dat je die omroepen dat eigenlijk niet eens kwalijk kunt nemen.

Schijnbaar geilen wij tv kijkers anno 2010 zo op het verdriet van anderen dat we hier geen genoeg van kunnen krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sjonnie123
Wat er gebeurd is is in en in triest.

Maar de gretigheid waarmee de media (vooral SMS 6) hiermee omgaat vindt ik vreselijk.
Al die reporters en presentatoren geilen gewoon op een drama zoals dit en proberen zoveel mogelijk boze en verdrietige mensen te exploiteren alleen maar voor de kijkcijfers.

Het trieste is dat je die omroepen dat eigenlijk niet eens kwalijk kunt nemen.
Schijnbaar geilen wij tv kijkers anno 2010 zo op het verdriet van anderen dat we hier geen genoeg van kunnen krijgen.


Dat ben ik het helemaal met je eens, het is de SBS6 en vooral Telegraaf hype cultuur die bij dit soort gebeurtenissen helemaal uit hun dak gaan, er zit zelfs een soort vreugde achter over de gebeurtenissen, althans zo komt het bij mij over.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Dat ben ik het helemaal met je eens, het is de SBS6 en vooral Telegraaf hype cultuur die bij dit soort gebeurtenissen helemaal uit hun dak gaan, er zit zelfs een soort vreugde achter over de gebeurtenissen, althans zo komt het bij mij over.


per toeval (echt waar!)
zag ik gisteren de EO en hun actualiteiten omtrent deze kwestie
een zo slechte, ongenuanceerde, voor familie schokkende (dacht ik) en tendentieuze verslaglegging heb ik zelden gezien.

dus allemaal rijden die journaminimalisten een kromme schaats zonder een greintje respect
ciao

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Het voorbeeld is misschien wat gechargeerd maar het is echt geen borrelpraat, zo zijn er voldoende zaken, feitelijke zaken, van pedo's die na een straf en een verhuizing gewoon weer een job krijgen waarmee ze weer met kinderen werken.


Maar dat is een ander hoofdstuk. Je hebt natuurlijk gelijk als je stelt dat dit soort mensen na hun vrijlating niet met kinderen moet werken. Je moet de kat tenslotte niet op het spek binden. En als je zegt dat de reclasering of een andere instantie dat in de gaten moet houden heb je ook gelijk. Dat is tenslotte ter bescherming van de kinderen maar ook van de pedo zelf.

Echter het gemak waarmee over daders en hun bestraffing c.q. behandeling wordt geoordeeld stoort mij geweldig. Wat weten we nu van deze man? Hij heeft het opgebiecht aan zijn vriendin, en is daarna naar het politie bureau gegaan waar hij "hevig geëmotioneerd" een bekentenis heeft afgelegd. Lijkt dat op een koelbloedige dader zonder enig gevoel? Voor mij niet. En dan komt vanochtend het verhaal dat hij als teenager zelfmoord neigingen had. Blijkbaar hebben we te maken met een man die al de nodige geestelijk problemen had. Pleit hem dat vrij? Nee natuurlijk, maar de zaken lijken wel heel wat gecompliceerder te liggen zo kunnen we nu al wel vaststellen. Overigens zijn er ook legio voorbeelden van mensen die zoiets doen en direct daarna zelfmoord plegen.

Ik vraag mij overigens wel af hoe het kan dat hij door de psychologische tests gekomen is die naar ik hoop en aanneem toch wel uitgevoerd worden bij de politieopleiding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Voor deze gevallen zou ik graag de elektrische stoel willen invoeren.


Ik hoop voor jou dat je niet weet uit beschrijvingen hoe zo'n executie in werkelijkheid verloopt. Als je het wel weet, dan zou je je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...