Ga naar inhoud


Milly dood gevonden in tuin buurman


dreamlover8000

Aanbevolen berichten

Gast schotelkop
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: soktic
Voor deze gevallen zou ik graag de elektrische stoel willen invoeren.


Ik hoop voor jou dat je niet weet uit beschrijvingen hoe zo'n executie in werkelijkheid verloopt. Als je het wel weet, dan zou je je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.



Als je weet wat zo kind meemaakt. kan zo stoel nooit erger zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: schotelkop
Als je weet wat zo kind meemaakt. kan zo stoel nooit erger zijn


Ja het is een prachtig gezicht hoe iemand schreeuwst van de pijn, hoe zijn haren verschroeien en branden, aderen barsten omdat het bloed begint te koken, de ogen uit de oogkassen ploppen etc. Het is ook echt een uiting van grote innerlijke beschaving zoiets te willen. Gefeliciteerd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het uitvoeren van de doodstraf verlaag je je tot het nivo van de dader,het beeindigen van andermans leven.

 

Mocht het slachtoffer een familielid,goede vriend ect betreffen dan zou deze verlaging me denk ik worst wezen maar gelukkig heb ik dit nog nooit hoeven meemaken.

 

Zolang het een ver van m'n bed show is ... is het makkelijk oordelen en veroordelen!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is echt verschrikkelijk wat er zoal gebeurt tegenwoordig in nederland.

het wordt steeds erger.

de brutaliteit dat je gewoon aan de deur staat en dan een meisje meeneemt...sprakeloos.

 

het zal je gebeuren...

 

ik heb zelf een kind en ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt.

mijn nekharen staan al overend als ik eraan denk.

de ouders enz.komen hier nooit overheen,dus laat de straf aan de dader hard wezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: schotelkop
Als je weet wat zo kind meemaakt. kan zo stoel nooit erger zijn


Ja het is een prachtig gezicht hoe iemand schreeuwst van de pijn, hoe zijn haren verschroeien en branden, aderen barsten omdat het bloed begint te koken, de ogen uit de oogkassen ploppen etc. Het is ook echt een uiting van grote innerlijke beschaving zoiets te willen. Gefeliciteerd!


Ik weet iets beters dan die electrische stoel.......erger ook nog zelfs.
Zo`n knakworst moeten ze echt aanpakken........
WAT DENK JIJ WAT DAT KIND HEEFT DOORGEMAAKT??????

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
Mocht het slachtoffer een familielid,goede vriend ect betreffen dan zou deze verlaging me denk ik worst wezen


Misschien ook wel niet. In de Islam heb je een soort van oog om oog principe, dus heb je iemand vermoord dan krijg je de doodstraf. Echter de naaste familie van het slachtoffer kan gratie verlenen.

Een jaar of wat geleden had in Iran een jongen van een jaar of 17 een leeftijdgenoot doodgestoken. Hij werd veroordeeld tot de strop, en de executie zou in het openbaar voltrokken worden. De jongen stond met de strop om zijn nek op het schavot verschrikkelijk te huilen toen de vader van het slachtoffer hem gratie verleende. Iedereen stond te juichen, politie etc. incluis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schotelkop
elektrische stoel of niet
Er moet iets gevonden worden,wat echt afschrikt anders blijven Deze dingen gebeuren.En dat wil niemand


Als je spreekt over afschrikken, dan ga je er van uit dat de dader een weloverwogen beslissing neemt. Hij weegt af of hij het risico zal nemen gepakt en bestraft te worden. dat is nu juist niet het geval bij dit soort moorden.

Dit soort dingen gebeuren en blijven gebeuren, maak je geen enkele illusie daar over. Als maatschappij moeten we daar mee leven, maar het is iedere keer weer diep triest voor alle mensen die het treft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is -denk ik- logisch dat iedereen hier emotioneel reageert. Ik durf niet te raden naar wat de ouders denken/voelen en kan me voorstellen dat ik weinig mededogen zou hebben als mijn dochters iets zou overkomen, maar...

 

...De discussie over de doodstraf is 150 jaar geleden uitgebreid gevoerd en de doodstraf is hierna beargumenteerd afgeschaft. Ik ken ook geen landen waar de doodstraf iets heeft opgeleverd.

 

Ook in dit geval levert de doodstraf niets op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xilorp
Ik weet iets beters dan die electrische stoel.......erger ook nog zelfs.
Zo`n knakworst moeten ze echt aanpakken........
WAT DENK JIJ WAT DAT KIND HEEFT DOORGEMAAKT??????


En jij wilt een ander nog iets ergers aandoen. Wat maakt dat jou dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lucky_Luke
Het is -denk ik- logisch dat iedereen hier emotioneel reageert. Ik durf niet te raden naar wat de ouders denken/voelen en kan me voorstellen dat ik weinig mededogen zou hebben als mijn dochters iets zou overkomen, maar...

...De discussie over de doodstraf is 150 jaar geleden uitgebreid gevoerd en de doodstraf is hierna beargumenteerd afgeschaft. Ik ken ook geen landen waar de doodstraf iets heeft opgeleverd.

Ook in dit geval levert de doodstraf niets op.


Stel je eens voor de dat zogenaamde daders van de Schiedammer parkmoord, de Puttens moord, en Lucia de B de doodstraf hadden gekregen? Je zou eens moeten kijken hoeveel ter dood veroordeelden in Amerika na vele jaren alsnog vrij komen omdat ze onschuldig zijn. Hoe opzienbarender de moordzaak hoe meer kans op justitiële dwaling is mijn indruk. En met de doodstraf er bij heb je dan wel een heel dodelijke combinatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: xilorp
Ik weet iets beters dan die electrische stoel.......erger ook nog zelfs.
Zo`n knakworst moeten ze echt aanpakken........
WAT DENK JIJ WAT DAT KIND HEEFT DOORGEMAAKT??????


En jij wilt een ander nog iets ergers aandoen. Wat maakt dat jou dan?


Dat maakt mij erger dan de dader die een kind van 12 jaar doodmaakt om niets.
Inderdaad dat maakt mij erger........!!!!!!!(NOT)
Ik heb zelf 3 kinderen en ik mag er niet aan denken dat zoiets gebeurd.......
Dus grunnsat stop met dat gelul.......en denk na een keer in je leven.
Probeer je te verplaatsen in de situatie van de ouders......
gegroet!!!!!!!!!

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Lucky_Luke
Het is -denk ik- logisch dat iedereen hier emotioneel reageert. Ik durf niet te raden naar wat de ouders denken/voelen en kan me voorstellen dat ik weinig mededogen zou hebben als mijn dochters iets zou overkomen, maar...

...De discussie over de doodstraf is 150 jaar geleden uitgebreid gevoerd en de doodstraf is hierna beargumenteerd afgeschaft. Ik ken ook geen landen waar de doodstraf iets heeft opgeleverd.

Ook in dit geval levert de doodstraf niets op.


Stel je eens voor de dat zogenaamde daders van de Schiedammer parkmoord, de Puttens moord, en Lucia de B de doodstraf hadden gekregen? Je zou eens moeten kijken hoeveel ter dood veroordeelden in Amerika na vele jaren alsnog vrij komen omdat ze onschuldig zijn. Hoe opzienbarender de moordzaak hoe meer kans op justitiële dwaling is mijn indruk. En met de doodstraf er bij heb je dan wel een heel dodelijke combinatie.


Mee eens, maar in dit geval is het zo duidelijk als maar kan. Voor mij hoeft geen doodstraf maar ik zie het liefst dergelijke daders nooit meer terug in de maatschappij.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: soktic
Voor deze gevallen zou ik graag de elektrische stoel willen invoeren.


Ik hoop voor jou dat je niet weet uit beschrijvingen hoe zo'n executie in werkelijkheid verloopt. Als je het wel weet, dan zou je je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.
Jij wil hem een bosje bloemen geven geloof ik.... Van mij mag ie inderdaad helemaal uit elkaar spatten, wat een mafketel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De doodstraf is een oeverloze discussie en daar ga je hier in geen eeuwen uitkomen dus laat aub iedereen in zijn waardigheid.

Een beetje sereniteit is hier niet misplaatst vind ik.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...