Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mag ik vragen welke LG je hebt mogen testen?

Gaat het om de LX9500? Of De LX6500?

En vond u de LG erg slecht?

Ikzelf vond de Samsung dus 10 maal niets.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

• 3 weken later...

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: HD_freak
Ik wacht tot de 3D zónder brilletjes beschikbaar komt; Philips was daar erg ver mee, heeft'het project tijdelijk gestopt, maar naar het schijnt nu weer uit de motteballen gehaald.

Philips gaat inderdaad 3d weer oppakken alleen gaan ze nu ook het active shutter systeem (met brilletje) verkopen.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

• Moderator
Geplaatst:

De demonstratie voor de VT20 serie van Panasonic is uitgesteld tot eind mei. mad

Panasonic heeft (nog) geen toestellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De toestellen zijn wel beschikbaar.

Heb al een demo gezien een aantal weken geleden.

Week 18 moeten ze volop leverbaar zijn volgens de berichten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: juleke21
3D test gezien op tv (duits)tussen pana -sony -lg-samsung en de winnaar is:ze waren allen SLECHT in 3D weergave.
de minst slechte,na lang aandringen van mod was:SONY dan pana dan samsung over lg geen woord.

Ik geloof daar helemaal niets van.
Panasonic met 600 Hz moet toch prachtig beeld geven !

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:

Na het beeld gezien te hebben met een 3D film, vindt ik de techniek echt wel goed.

Beeld was voor mij echt goed, en was zeker zo goed als ik verwachte te gaan zien.

D bril is wat minder, maar de techniek is wel goed, als je naar wat anders kijkt, merk je er niet echt wat van.

Het is geen efteling waar de beelden verder uit het scherm komen. Maar ik was aangenaam verrast met het beeld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Nowtv
Na het beeld gezien te hebben met een 3D film, vindt ik de techniek echt wel goed.
Beeld was voor mij echt goed, en was zeker zo goed als ik verwachte te gaan zien.
D bril is wat minder, maar de techniek is wel goed, als je naar wat anders kijkt, merk je er niet echt wat van.
Het is geen efteling waar de beelden verder uit het scherm komen. Maar ik was aangenaam verrast met het beeld.

Alles hangt af van de manier hoe deze film is opgenomen. Als het een film is die gemaakt is voor 3D of een film die na de opnamen 3D gemaakt is.

Ik zag deze week ook de 50VT20 en de demo was erg goed, de water druppels wilde ik van mijn bril halen met de clip waar de kano's in de stroomversnelling waren
Geplaatst:

Die demo heb ik ook gezien.

Klopt het water spettert echt uit de tv.

De tekenfilm animatie vond ik zelf wat minder.

Maar de echte beelden waren echt top.

Als alles zo snel met 3D gaat beginnen zal dat wel eens sneller kunnen gaan als HD.

Alleen jammer dat veel mensen al een nieuwe tv hebben gekocht voor de olympische spelen.

Toen gingen veel mensen naar HD, en hebben nu de 3D mogelijkheid net gemist.

En hopelijk komt Sony snel met een firmware update voor de PS3.

Zodat deze 3D films kan afspelen, en spellen met 3D kan aansturen.

Geplaatst:

Heb begrepen dat deze gepland staat voor deze zomer...

Geplaatst:

Klopt de upgrade voor 3D games is all gedaan en de 3D voor films komt denk ik zodra sony zijn 3D tv's op de markt brengt en dit is voor juni/juli gepland.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76

Heb begrepen dat deze gepland staat voor deze zomer...

Zet dat maar uit je hoofd. De Ps3 zal alleen met games in 3d kunnen omgaan. Voor tv is dat onmogelijk daar de Ps3 geen fysieke HDMI 1.4 aansluiting heeft.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Ga maar es naar de site van playstation,dan kun je 't zelf lezen wink

Een playstation heeft een HDMI 1.3b aansluiting. Om 3d blu-ray content naar je tv te kunnen sturen heb je een HDMI 1.4 aansluiting nodig. Dit kan je niet softwarematig even aanpassen. Die 3d firmware update voor de ps3 is gemaakt voor stereoscopische games in 3D.

As simple as that.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen