inctrl Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Origineel bericht van: rlckring Bron >>> Hier een stukje van een andere website.. Citaat: Side-by-side 3D is a popular choice for 3D broadcast content at the moment because it uses the same bandwidth as regular HD content, so it can be transmitted in the same way that current HD signals are transmitted. As a result, you won’t need an expensive set-top-box replacement for viewing 3D content. Instead, your cable service providers can upgrade the firmware of the set-top-box to enable the transmission of side by side 3D content to your 3D TV. It should be noted that ESPN has already done some testing with 720p side-by-side content for sporting events and the feedback from initial testers has been extremely positive. Als je dit leest kom je toch tot de conclusie dat het Side by Side 3D anders behandeld moet worden, en niet zomaar met elke willekeurige set-top box verstuurd kan worden naar je 3D tv.. Ja maar voor Sky 3d heb je bijvoorbeeld ook niet meer nodig dan een Sky HD box nodig. http://www.sky.com/shop/3d/home/faq/#2 Die zendt die beelden toch ook niet met 200Hz naar je scherm toe? Zou het niet kunnen dat het momenteel een softwarematig probleempje is met de Dreambox?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juni 2010 Moderator Geplaatst: 3 juni 2010 De Samsung 40C7700 is een LCD TV> Juist voor 3D te kijken heb je een snelle beeldweergave nodig. Daarvoor heeft Panasonic nieuwe snelle fosforen ontwikkeld, die in de VT reeks worden gebruikt. Juist dit is van belang voor een goede 3D weergave, zonder flikkeringen en overspraak. Mensen die in de gelegenheid zijn geweest, beide systemen naast elkaar te zien geven aan, dat Panasonic duidelijk een betere 3D weergave heeft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
inctrl Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: ceesv De Samsung 40C7700 is een LCD TV> Juist voor 3D te kijken heb je een snelle beeldweergave nodig. Daarvoor heeft Panasonic nieuwe snelle fosforen ontwikkeld, die in de VT reeks worden gebruikt. Juist dit is van belang voor een goede 3D weergave, zonder flikkeringen en overspraak. Mensen die in de gelegenheid zijn geweest, beide systemen naast elkaar te zien geven aan, dat Panasonic duidelijk een betere 3D weergave heeft. Ja oke dan zou ik zeggen koop een Samsung plasma 3d. Die hebt je al voor 1300 euro 50 inch. Deze heeft in tegenstelling tot de LCD series ook geen last van 'crosstalk' en flikkeringen en prachtig zwarte kleuren. Die Pana zal wel beter zijn maar is wel precies 2x duurder.
rlckring Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Het zal wel een tekortkoming zijn van m'n Samsung 40C7700. Ik heb het geprobeerd met de ingebouwde tuner en precies het zelfde resultaat. Hij herkend het 3D signaal niet eens. Ik moet hem nog handmatig op 3D zetten.
winwiz Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: rlckring Het zal wel een tekortkoming zijn van m'n Samsung 40C7700. Ik heb het geprobeerd met de ingebouwde tuner en precies het zelfde resultaat. Hij herkend het 3D signaal niet eens. Ik moet hem nog handmatig op 3D zetten. Volgens mij werkt automatische herkenning enkel vanaf blu-ray met hdmi 1.4 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
inctrl Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: rlckring Het zal wel een tekortkoming zijn van m'n Samsung 40C7700. Ik heb het geprobeerd met de ingebouwde tuner en precies het zelfde resultaat. Hij herkend het 3D signaal niet eens. Ik moet hem nog handmatig op 3D zetten. Volgens mij werkt automatische herkenning enkel vanaf blu-ray met hdmi 1.4 Automatische 3D herkenning werkt idd alleen als het via een Hdmi 1.4 binnen komt. Wanneer komt de DreamBox met hdmi 1.4 uit?
rlckring Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Via de interne DVBS2 tuner van de Samsung 40C7700!! Die maakt geen gebruik van HDMI.
inctrl Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Origineel bericht van: rlckring Via de interne DVBS2 tuner van de Samsung 40C7700!! Die maakt geen gebruik van HDMI. Misschien eens kijken voor een FW update ofzo? Dat toestel van jou zou het vlekkeloos moeten doen met 3D.
rlckring Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Ik heb al zitten zoeken op internet.. Via het menu op de tv geen update available, maar op internet zijn ze de boel lekker aan 't om spitten. De Samsung draaid op Linux en het is open source. Ik heb er zelf niet zoveel kijk op maar messchien lukt het wel om er een Emu in te bouwen.. De tv is net op de markt dus moet wel nog even geduld hebben, zelf ben ik daar niet capabel genoeg voor.. En voor wat het automatisch detecteren/aansturen voor 3D betrefd, zou er wel een herkennings signaal meegestuurd worden op Astra 3D test op 23,5E ??
inctrl Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Origineel bericht van: rlckring Ik heb al zitten zoeken op internet.. Via het menu op de tv geen update available, maar op internet zijn ze de boel lekker aan 't om spitten. De Samsung draaid op Linux en het is open source. Ik heb er zelf niet zoveel kijk op maar messchien lukt het wel om er een Emu in te bouwen.. De tv is net op de markt dus moet wel nog even geduld hebben, zelf ben ik daar niet capabel genoeg voor.. En voor wat het automatisch detecteren/aansturen voor 3D betrefd, zou er wel een herkennings signaal meegestuurd worden op Astra 3D test op 23,5E ?? Had je al gelezen dat je een 7 serie van Samsung kan updaten met een FW van een 8 serie en alle softwarematige verschillen het daardoor dan ook op de 7 serie doen?
rlckring Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Nee, nog niet waar kan ik dat lezen?.. Heb ik dan ook ineens local diming..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen