Gast satbeginner Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Ik wil binnenkort een HD decoder kopen en had in eerste instantie de Rebox 9000 op het oog. Als ik alles lees op het forum dan valt deze al af. Over de Clarke Tech 6600 zie ik bijna niks terugkomen op dit forum. Graag zou ik feedback(positieve en negatieve dingen) willen hebben over de Clarke Tech 6600. Ik wil niet graag is miskoop hebben.
planetbitworld Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Software matig zijn alle clarke-tech ontvangers gelijk. Mijn ervaring met clarke-tech ontvangers zijn prima. Helaas specifiek over de 6600 kan ik niets vertellen. De kwaliteit van de apparaten is ook goed heb in alle jaren er nog nooit een kappot gehad. Let wel op dat het een multicas ontvanger is en dus niet canalditaal gecertificeerd. Eventueel kan er altijd een goedgekeurde mediaguard module in. De support van clarke-tech is prima te noemen. Meestal is er bij een wijziging in de codering snel een oplossing. En ook bij mail contact heb je snel een reaktie terug. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
dunhans Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 De goedgekeurde mediaguard module's (zowel de oude als de nieuwe) werken niet goed in een Clarke-tech. Veel freeze's en haperingen. Een Aston 2.23 doet het echter wel goed. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen