Dutchsat Geplaatst: 17 maart 2010 Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Op diverse fora's wordt melding gemaakt dat er meerdere teams in rusland en Hongarije werken aan de portering van Enigma 2 naar de 9500Hd. Als deze werkt zou de stap naar 9600HD niet al te groot zijn. Als dit waar is en gaat werken, dan heb je voor rond de Euro 150,00 een HD single tuner ontvanger en voor minder dan Euro 200,00 een HD combi-ontvanger die uiteindelijk E2 gaat ondersteunen. Enigste nadeel zou kunnen zijn dat er geen interne HD ondersteund wordt, en alleen Fat32 met de huidige firmware, maar goed. Op dit moment heeft mijn kennis zijn externe 1 TB HD verbonden met USB en geshared op zijn netwerk en dat werkt naar behoren. Ik heb inmiddels wel al de volgende praktijkinfo van de 9600 Combi ontvanger (S2/DVB-T)van mijn duitse kennis die deze ontvanger net heeft: Boottijd: 21 seconden; kastje wordt alleen lauwwarm, ik schat rond de 35 graden bij de voedingkant; 1 programma opnemen en kijken op zowel dezelfde transponder als op DVB-t en Sat werkt; Opnames via EPG werken goed, de ontvanger schakelt zich desgewenst zelf aan en uit; HD+ en Sky kaarten werken op deze ontvanger; twitter client werk; Digitenne kaart werkt direct in de Conax smartcam Canaal Digital Kaart werkt met de geactiveerde CCcam; CCcam Client/ Newcamd server/client; Keys worden via Internet automatisch bijgewerkt; Beeld: Zowel onder Sd als HD uitstekend; Er zit ook een externe IR aansluiting op, maar de kabel is nog niet leverbaar. Kanaleneditor: Seteditventon; Zaptijden: SD-SD 2 seconden HD-HD/SD-HD 3 seconden. Dat is niet super snel, maar voor deze prijsklasse normaal. Mijn Samsung LCD Tv zapt in ieder geval niet sneller. Stroomverbruik: 16 watt / <1 watt in standby (deep standby is niet nodig bij deze verbruikscijfers) Vastlopers: Tijdens testen niet gebeurt. Als deze ontvanger de komende weken zo stabiel blijft werken, dan kan ik mijn Relook 400s gaan vervangen. Meer heb ik niet nodig voor een ontvanger, de specs zijn voor mij voldoende, zeker met het uitzicht op ondersteuning voor E2. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen