satencom Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Wireless Lan werkt niet meer mini pci kaartje is los belinea C1541 ik heb hier laptop belinea C1541 nu wil ik het Wireless kaartje weer vast zetten of vervangen hij zit niet achter een klepje wie weet waar hij zit en hoe ik er bij kan kommen hij geeft steeds aan hartware gevonden en dan gaat hij weer uit en gaat zo maar door Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Ou-Tannu Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 mogelijke plaatsen: achter een kleppie onder het toetsenbord onder de palmrest Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Kimble Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Bij mij zit de wireless-lan kaart onder het geheugen bij mijn lapdoos. Kijk eens achter de geheugenmodules. Printje is te herkennen aan het dunne coaxkabeltje op het printje. Ik heb een Compag/HP. Wellicht zit ie op dezelfde plaats.
satencom Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 nou hij zit niet onder het toetsen bord hij zit niet achter een klepje ook onder de geheugen modules ik heb alle schroeven uit de bodem plaat gehaald maar de bodem plaat wil er niet af het is net dat hij is vast geplakt , daar zit vast wireless kaartje achter Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Kimble Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 @satencom heb je iets aan deze info http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=377487
satencom Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 bedankt voor het mee zoeken kimble dit had ik ook al gevonden ik denk zelf dat hij hartware matig word uit geschakeld je hoort het zelfde geluit dan als je een usb stik er in en uit trekt dat geeft hij ook aan hij zegt steeds hard ware gevonden en dan duurt het even dan is hij weer uit en als hij er weer is dan maakt hij ook direct weer verbinding ik denk zelf dat hij stuk is of los zit dus zou het mooi zijn dat er een schema was waar op stond hoe die uit mekaar kon Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen