Tightrope Geplaatst: 17 maart 2010 Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Omdat ik in Frankrijk woon en daar de Franse zenders via Astra wil ontvangen heb ik een Sagem decoder voor TNTSAT gekocht. Deze decoder aangesloten op de iCord via LNB-out. Werkt prima zolang de iCord niet aanstaat want als dat wel zo is heb ik geen signaal op de Sagem. Op zich niet zo'n probleem maar als de iCord de EPG gaat ophalen (in stand-by) dan heb ik ook geen signaal op de Sagem. Lastig want ik zou niet weten waar je kunt instellen dat de EPG bijvoorbeeld 's nachts wordt opgehaald. Iemand hier slimme oplossingen voor? Clarke ET9000 Humax iCord-HD Astra 1 en 2 Visiosat Bisat Samsung LE46F86 via HDMI TF5000 Harmony One Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2010 Moderator Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Ja, de lnb vervangen voor een twin lnb en een kabeltje trekken naar de 2e box. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen