Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Voor menige denk ik een simpele vraag; maar ik weet het niet helemaal zeker. Als je bij Canaldigitaal de tweede smartcard in combinatie met de Canal Digitaal cam koopt. Heb je dan de mogelijkheid om elk willekeurig pakket op deze kaart te activeren als je dit wilt? Of moet je perse het pakket van 2,50 nemen (Heb nu FamilieHD)?

Ik wil een extra decoder erbij gaan nemen voor de slaapkamers, maar ik twijfel dus of ik deze kaart of de originele smartcard moet gaan halen?

Iemand advies?

Thanks

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

Voor 2,50 krijg je bij je huidige kaart op de nieuwe kaart ook het Familiepakket. Voor 5 euro extra krijg je ook het HD pakket op de nieuwe kaart.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ton2207
Voor 2,50 krijg je bij je huidige kaart op de nieuwe kaart ook het Familiepakket. Voor 5 euro extra krijg je ook het HD pakket op de nieuwe kaart.

Maar kan je er ook voor kiezen om bijvoorbeeld het Entertainment pakket of een ander pakket erop te activeren, zonder dat dit op het Hoofdabbonnement staat.

De smartwi ben ik nog aan het bekijken, maar ik vind het stiekum nog aardig duur zo een kaart.. Waarbij je moet afvragen denk ik of het in de toekomst ook blijft werken. 2,50 is natuurlijk geen schokkend bedrag smile

Geplaatst:

Nee, als het alleen die € 2,50 per maand is, dan is dat prima.

Maar bij de aanschaf komt nog dit:

- Aanschaf kaart. Bedenk dat je de kaart niet los kan kopen bij CD. Kan alleen icm een CI-interface kaart. Samen ruim € 80,00. Misschien is er hier en daar nog een dealer die een losse kaart verkoopt (voor rond de € 60) maar ze zijn aan het uitsterven.

- Registratie vergoeding: € 29,95

- Dan nog de administratiekosten van € 3,95 (als je het per internet doet.

Die kosten bij elkaar opgeteld, heb je nagenoeg een Smart-Wi voor, en dan heb je die €2,50 per maand niet!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Gast wanderer
Geplaatst:

maar bedenk dat je een 2e cd kaart wel kunt ruilen met een 2e tv vlaanderen kaart....dit is niet mogelijk met smartwi...

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
maar bedenk dat je een 2e cd kaart wel kunt ruilen met een 2e tv vlaanderen kaart....dit is niet mogelijk met smartwi...

Hoe bedoel je dit precies? Dat je deze kaart bij CD kan kopen en dan laat registreren bij TVV? Ik heb momenteel een TVV en een CD kaart...

Ik denk toch ook nog even na over de Smartwi... Als het HD pakket 5 euro extra kost, dan is misschien de Smartwi zo gek nog niet

• Moderator
Geplaatst:

Ik zou de toekomst onzekerheid van de smartwi zwaar laten meewegen in je berekening.

Canaaldigitaal waarschuwt niet voor niets steeds luider, dat alleen gecertificeerde toestellen toekomst zeker zijn.

(En zelfs daaraan zou ik twijfelen).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Citaat:

Dat is ook weer waar, maar dan kan je nog steeds niet kijken op 2 ontvangers tegelijkertijd naar bijv RTL4.

Zelf heb ik beide: ik had een tweede kaart van CD, heb ik met iemand in Belgie geruild voor zijn tweede TVV kaart.
Zodoende heb ik ook en CD kaart, met het entertainment, en het TVV pakket....
De CD kaart zit in mijn SmartWi, voor ook boven.
De SmartWi werkt zo al een tijdje prima.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Gast wanderer
Geplaatst:

@cronos

je koopt een 2e kaart, activeert hem en biedt hem bijv hier in het te ruil forum aan voor een geactiveerde 2e TVV kaart....simpel...belg blij en jij blij....

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
@cronos
je koopt een 2e kaart, activeert hem en biedt hem bijv hier in het te ruil forum aan voor een geactiveerde 2e TVV kaart....simpel...belg blij en jij blij....

Dit is voor mij geen probleem; ik woon al over de landsgrenzen smile
Maar ik ben nog wel aan het twijfelen tussen smartwi of tweede kaart.. Allebei kent zijn voor en nadelen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen