Ga naar inhoud


[Popcorn Hour C 200] Hoe bestanden naar HDD brengen?


EBOR

Aanbevolen berichten

Waarom combineer je ze dan niet naar 1 bestand toe? Kies de eerste in Total Commander en via menu bestand -> bestanden combineren zou het moeten kunnen. (aangezien je ook TC in je bezit hebt.)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja zou kunnen.

 

Maar heb gister net een paar 100 gb aan films erop gezet.

 

Dus moet ik nog een keer. Kan ze dus netzogoed op dvd branden.

 

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar ff 1 terug kopiëren en dan combineren... kijken wat de effecten zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toen was het stil wink

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast satbird2002

maak je popcorn hetzelfde domein als je netwerk, en je schijf wordt zo gezien.in je totale netwerk als PCH-C200

 

transferrate 10MB/s tenminste bij mij.

je hoef niet perse ftp aan te zetten.

 

omzetting van windows naar linux vindt automatisch op de achtergrond plaats als je pch schijf ext3 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
maak je popcorn hetzelfde domein als je netwerk, en je schijf wordt zo gezien.in je totale netwerk als PCH-C200

transferrate 10MB/s tenminste bij mij.
je hoef niet perse ftp aan te zetten.

omzetting van windows naar linux vindt automatisch op de achtergrond plaats als je pch schijf ext3 is.


volgens mij stond dat boven ook al, maar het is geen domein maar werkgroep, en er wordt niets automatisch omgezet, maar gewoon weggeschreven in een voor het os begrijpelijk en toegankelijk bestandsformaat wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Dan maar ff 1 terug kopiëren en dan combineren... kijken wat de effecten zijn.


Heb alle reklame eruit gehaald, en gecomprimeerd met DVR Studio pro en weggeschreven naar mpeg. Als ik het begin van een ts file wegknipte speelde hij ze helemaal niet meer af.

Netwerk is niet zo handig, want ik haal snachts altijd de spanning eraf.
Behalve bij mijn mac, voordat het netwerk wordt herkent moet ik hem ook weer opstarten.

FTP nu met filezilla.

Hoe zit het nu met You Tube, is dit nog op een of andere manier aan de praat te krijgen?

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...