Edgario Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 In welke skins is PIG te zien? Zie KerniHD niet in de software download lijst. Ik kan natuurlijk alle skins uitproberen... Ik heb de Vu op OpenPli draaien. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
carlo666 Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: Edgario In welke skins is PIG te zien? Zie KerniHD niet in de software download lijst. Ik kan natuurlijk alle skins uitproberen... Ik heb de Vu op OpenPli draaien. BrushedAluHD skin, nu nog iemand die "Dreambox" in "VU+ Duo" verandert . Niet dat het me verder stoort...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ook de Vali-HDS-MiniTV maakt daar gebruik van. Ziet er ook wel mooi uit deze skin, zie bijlage
henkie v Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Na de driver update toch wat problemen gekregen die ik eerder niet had. Mijn vu is aangesloten via een hdmi kabel op mijn tv.. via een scart naar coax converter heb ik op de slaapkamer ook de mogelijkheid om tv te kijken .. vervolgens heb ik een versterker aangesloten zodat ik via deze naar mp3 of bijv radio oid kan luisteren... Dit werkt eigenlijk nu nog altijd zonder problemen, wanneer ik de tv aanhoudt. Wanneer ik de tv uitzet heb ik geluidshaperingen op mijn tv boven of op mijn versterker.. dit houdt pas op wanneer ik de tv aanzet. Hebben meer mensen dit probleem ?? ik gebruik de laaste openpli. VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 heb de VTI 0.7 master image met de allerlaatste drivers er nu in staan prima deluxe het vti-panel moet wel even worden geupdate maar het werkt uit de kunst geen enkele problemen gehad met flashen (usb) problemen na flashen kan voorkomen als je een of ander over het hoofd hebt gezien qua instellen image... dus indien je wel problemen hebt, check de instellingen en/of plaats hier of dat de juiste zijn. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Homer Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Hier na de update van de voorlaatste pli heb ik last van haperingen in het geluid! en soms blokvorming op de tv. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 niets van te zien of merken met VTI 0.7 master nu is iets dergelijks soms niet eens een image issue dat kan ook andere oorzaken hebben welke lastig is te determineren als test kun je natuurlijk wel eens een ander image proberen (nooit determineren in multiboot BA of meoboot, altijd puur in je flash testen) ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen