dogeatdog Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 ik heb mijn oude computer weer van stal gehaald. hier staat geen besturingssoftware op. nu heb ik een gratis linux-cd gebrand om die er op te zetten. maar hij leest hem niet. en nu weet ik het niet zo goed meer wat ik moet doen om het programma wel te laten lezen. wie o wie kan mij helpen.
Big fellow Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Je moet het .iso bestand als image bestand branden. Dus niet gewoon slepen naar je lege CD, maar openen als image en dan branden. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
satencom Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 misschien lukt het hier mee Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Puch Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Nadat je hem als image hebt gebrand stop je hem in de cd-speler van je pc. In de bios van de pc zet je "First boot device" op cd-rom. Druk F10 => Y => enter om te bevestigen. Daarna zal de live cd automatisch opstarten. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
dogeatdog Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 het is gelukt. wow wat werkt linux mooi
Puch Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Mij hoef je niet te overtuigen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
tipje Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: Big fellow Je moet het .iso bestand als image bestand branden. Dus niet gewoon slepen naar je lege CD, maar openen als image en dan branden. Kun je me vertellen waarmee ik een image maak (open). Gebruik nu windows 7 maar zie niet de optie image om te openen.
Puch Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Een iso is een ingepakte kopie van bijvoorbeeld een dvd Die moet je branden met bijvoorbeeld imageburn Je kan het gratis downloaden. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
NINjak Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 winrar, daarmee kan je ook in een .iso "kijken"
tipje Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 het is gelukt, perfect en bedankt voor de tip's
Fredo Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: NINjak winrar, daarmee kan je ook in een .iso "kijken" als je die files die je met winrar ziet op een dvd brand kun je ook installeren Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Big fellow Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: Fredo Origineel bericht van: NINjak winrar, daarmee kan je ook in een .iso "kijken" als je die files die je met winrar ziet op een dvd brand kun je ook installeren Volgens mij mis je dan wel je bootblock, dus zal de DVD/CD niet booten. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen