Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hallo,<P>Is het mogelijk om op een Strong SRT 8000 receiver een Disecq-switch aan te sluiten??<BR>Dit om bijvoorbeeld een tweede LNB te plaat-<BR>sen voor Hotbird???<P>Alvast bedankt voor jullie reakties.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 De Strong SRT8000 heeft een Toneburst diseqc nodig. Uit ervaring weet ik ook dat de coaxkabel best niet langer dan 40 meter wordt.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Ik heb zelf een nokia 9304 gehad en hier had ik ook twee lnb's achter zitten. Als je een disecq switch koopt moet het een mini-disecq zijn (wordt ook wel simple tone disecq genoemd). Hiermee gaat het perfect.<P>Greetingz olaf
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Geen enkel probleem. Ook een kabellengte van 70 m werkt bij mij prima.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hello Guys,<P>Alvast bedankt voor jullie reakties, met die kabellengte zal het wel meevallen, hooguit 15 meter. Dus met zo'n "toneburst" of "single-tone" disecq moet het lukken?? Gaan we dat toch proberen, ik hou jullie op de hoogte. Als ik jullie ergens mee kan helpen laat maar horen, op satelliet gebied ben ik nog maar een groentje maar wat computers en PC's betreft kom maar op met je vragen.<P>Greetz, Roscoe
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hello Guys,<P>Vanmiddag even een Disecq-switch gekocht, gemonteerd, kanalen geinstalleerd en... het hele spul werkt als de brandweer. <BR>Ik heb de procedure van Beanz World gevolgd die elders op dit board te vinden is. <P>Geen enkel probleem tegengekomen.<P>Groeten, Roscoe
Aanbevolen berichten