Poetsdoekje Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Hallo allen, Vanwege de grote Ziggo storing afgelopen dinsdag, heeft mijn PVR alleen maar zwart beeld opgenomen tijdens de opname van NCIS. Ik zou hem graag willen hebben, de uitzending was afgelopen dinsdag 16 maart. Als er iemand is die deze uitzending heeft opgenomen, zou ik graag een kopie willen hebben, dit uiteraard tegen betaling van gemaakte kosten en verzending Mijn adres uiteraard per PM Al vast bij voorbaat dank En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ou-Tannu Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 weet je toevallig welk seizoen / EP nummer? mischien issie gewoon wel te vinden op internet namelijk Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
lock Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Google is je vriend : NCIS 7x3 Wel zonder ondertiteling. "That's another fine mess you've got me into"
Poetsdoekje Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Geplaatst: 18 maart 2010 @TangoBravo, Je hebt PM, @overigen TangoBravo zal voor mij de aflevering op DVD zetten @Mods, er mag een slotje op En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
mapi Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 mooi he die nieuwsgroepen zal ik het slotje er opgooien Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten