Ga naar inhoud

Triax 88 cm met multifeed maar enkel ontvangst op Astra1

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

je dat klop deze tabel klop niet, het is maar een voor beeld het is maar net waar je woont

dit was bedoelt voor dayouri waar om dat die muur in de weg stond en hoe de satellieten in schotel vallen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satencom
je dat klopt deze tabel klopt niet, het is maar een voor beeld het is maar net waar je woont

Alle Astra satellieten hebben een "pre skew" van -7,5 graden.
Het was duideliik dat in de tabel in vergelijking met Eurobird daar geen rekening mee is gehouden.

Geplaatst:

Ook de SES-site geeft de juiste skew aan. A1 voor A'dam is -3,3. Dus ????

Tabel kan ook voor een ten westen van NL gelegen lokatie zijn. Tekening is zeer helder en daar ging het om.

Digenius satbox1,Maxdigital 220S,Maxplus 2100,Triax 88 ALPS quad+Inverto Silverline quad+Smart Titanium II,90cmNN draaibaar MTI twin High Line,55cmNN Edision QSL6.

• Moderator
Geplaatst:

Vergis ik mij, of kan het zijn dat de hoeken in de tekening een beetje "uitvergroot" zijn.

Volgens mij is in de echte wereld de "openingshoek" kleiner als op de tekening weergegeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik heb mijn schotel nu verzet, een tweetal meter opzij zodat ik naast de muur zit. Ik heb mijn lnb's aangesloten en heb op alle vier nu ontvangst. Op sommige maar zo'n 80 procent maar dit ga ik nog wat proberen bij te tunen. Eens dit is gebeurd kunnen mijn switchen eraan...!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen