kapoentje Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Wat nou deugniet ?? Misschien moet je dat dan maar tegen Astra gaan vertellen. Voor jou deze Astra applicatie ; http://www.ses-astra.com/consumer/en/how-to-receive-astra/installation-assistant/index.php
satencom Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 je dat klop deze tabel klop niet, het is maar een voor beeld het is maar net waar je woont dit was bedoelt voor dayouri waar om dat die muur in de weg stond en hoe de satellieten in schotel vallen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
kapoentje Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Origineel bericht van: satencom je dat klopt deze tabel klopt niet, het is maar een voor beeld het is maar net waar je woont Alle Astra satellieten hebben een "pre skew" van -7,5 graden. Het was duideliik dat in de tabel in vergelijking met Eurobird daar geen rekening mee is gehouden.
Jani1 Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ook de SES-site geeft de juiste skew aan. A1 voor A'dam is -3,3. Dus ???? Tabel kan ook voor een ten westen van NL gelegen lokatie zijn. Tekening is zeer helder en daar ging het om. Digenius satbox1,Maxdigital 220S,Maxplus 2100,Triax 88 ALPS quad+Inverto Silverline quad+Smart Titanium II,90cmNN draaibaar MTI twin High Line,55cmNN Edision QSL6.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 maart 2010 Moderator Geplaatst: 23 maart 2010 Vergis ik mij, of kan het zijn dat de hoeken in de tekening een beetje "uitvergroot" zijn. Volgens mij is in de echte wereld de "openingshoek" kleiner als op de tekening weergegeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast dayouri Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 ik heb mijn schotel nu verzet, een tweetal meter opzij zodat ik naast de muur zit. Ik heb mijn lnb's aangesloten en heb op alle vier nu ontvangst. Op sommige maar zo'n 80 procent maar dit ga ik nog wat proberen bij te tunen. Eens dit is gebeurd kunnen mijn switchen eraan...!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen