JBnl Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Is de losse smartcard nog te verkrijgen bij c+, kan dit niet vinden op de site namelijk. groeten,JBnl
Pjotrb Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Volgens mij alleen in combinatie met een Common Interface van CDS. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
blake7 Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Klopt bij canaldigitaal alleen nog met CI module, maar er zijn nog dealers die kaart nog los verkopen! zolang de vooraad strekt natuurlijk. Mijn dealer heeft er nog genoeg dat weet ik zeker. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Gast twingo Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Origineel bericht van: Pjotrb Volgens mij alleen in combinatie met een Common Interface van CDS. Jahoor ik heb er een laatst gekocht bij de dealer hier om de hoek er zit normaal bij het pakket een ci-module en kaart kon ook de kaart los krijgen zonder de ci module,kaart koste 35 euro dan.
Terradon Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Origineel bericht van: twingo Origineel bericht van: Pjotrb Volgens mij alleen in combinatie met een Common Interface van CDS. Jahoor ik heb er een laatst gekocht bij de dealer hier om de hoek er zit normaal bij het pakket een ci-module en kaart kon ook de kaart los krijgen zonder de ci module,kaart koste 35 euro dan. Ja , maar dan wel die nieuwe zwarte, die je slechts als tweede kaart kan gebruiken....dus niet de oranje hoofdkaart. Groetjes......
Adriano Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb gewoon een oranje card gekocht. Kost 69,50 zonder abo en ik dacht 35 met abo, was een aanbieding. Mag hier helaas geen link plaatsen. Het is een webshop hier in de regio Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Terradon Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Origineel bericht van: Adriano Ik heb gewoon een oranje card gekocht. Kost 69,50 zonder abo en ik dacht 35 met abo, was een aanbieding. Mag hier helaas geen link plaatsen. Het is een webshop hier in de regio Ga er maar vanuit dat dat nog de lopende voorraad is van de dealer....dus als je nog een oranje kaart wil als tweede kaart zonder cam moet je er nu bijzijn..... Groetjes.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen