Dutchsat Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Mijn dealer geeft net de info door dat de Qbox mini vanaf mei 2010 leverbaar is. Als ie een exemplaar binnen heeft ga ik deze zeker eens bij hem testen. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchsat Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Volgens Duolabs gaan ze volgende maand al test exemplaren verspreiden, dus er wordt flink gas gegeven daar. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kabeldoos Geplaatst: 12 mei 2010 Delen Geplaatst: 12 mei 2010 http://www.####geen_reclame####.com/index.php?a=402&lang=dut Mvg, Wil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchsat Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2010 Inmiddels zijn de eerste beta testen aan het verschijnen, maar mij is nog altijd niet duidelijk of het een echte twin wordt. Ik heb daarom voor de edision vip2 gekozen omdat daar alle gewenste tuner combinaties voor te krijgen zijn, zeker omdat ik van Duolabs ook geen duidelijkheid kreeg of het alleen een combo is en ik een zeer zeker voorgevoel heb dat het dus geen twin is. Jammer een gemiste kans.... VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kabeldoos Geplaatst: 12 mei 2010 Delen Geplaatst: 12 mei 2010 2 x Tuner Module Input Plug&Play 1 SAT + 1 DVBT (DVBT optional) Als ik dit goed interpreteer is het inderdaad een combo en geen twin. Zogauw hij bij de groothandel verkrijgbaar is schaf ik er sowieso 1 aan om te kijken hoe het werkelijk zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen