theboyk Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Hoi, ik ben gisteren heel enthousiast bezig geweest met de dreambox 800HD van mijn zwager. Ik heb hem geflasht naar de nieuwste gemini, dat lukte....dacht ik. Nu krijg ik bij het booten gelijk de foutmelding CA not found. Dus de verkeerde boatloader...geen probleem, ff met Dreamup doen. maar dat lukt dus niet via LAN. Hij herkent de Dreambox niet meer. kan iemand helpen (desnoods tegen betaling) of het programma Dreambox Enforcer sturen? Moet het via een nulmodem kabel en waar kan ik die kopen? Help; ik heb zijn Dreambox verKL**t.
Cobus R Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Dat lijkt een clone box en die worden hier niet ondersteund. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Spacerpower Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Hoeft niet per se een clone te zijn heb het met een originele zelf ook eens gehad, moest m toen retour leverancier doen deze heeft t opgelost. VU+Ultimo 4K
Henksat Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Lijkt idd op een clone. is wel een workaround voor te vinden op internet, maar is niet aan mij besteed. In geval van clones is het eigen schuld. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
paardengek Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 En clone dreamboxen worden niet ondersteund door sat4all. Ik heb daarom het topic maar op slot gezet. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten