Gast Satter Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Uitzendinggemist.nl kijken via de vuplus is dit mogelijk? Zou leuk zijn moest dit kunnen werken? Indien niet via de vuplus is het misschien met een dreambox mogelijk?
Noud Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Het formaat van uitzending gemist kan nog niet door de broadcom chip worden omgezet naar beeld, dus dit werk niet in dream of Vu+ gerucht is dat het voormaat van uitzending gemist gaat wordne verandert, naar flash dit kan wel door broadcom gedecodeeert worden. tot die tijd moet je het zelf transcoden, met vlc op bv ene pc. er is op internet wel info te vinden hier over. VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
pepper Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb net een bericht in het nieuws-forum geplaatst. Zal het maar niet dubbel wegzetten. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Satter Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ik zag het, hopelijk komt er snel iemand met een plugin. Zelf heb ik daar niet genoeg verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen