Tonskidutch Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 met diseqc 4in 1 switch met 4 lnb's op 13Oost + 19,2Oost + 23,5Oost + 28,2Oost volgorde lnb's op t55 is ook aan switch dus ook in configuratie dezelfde voor die satters die daar duidelijkheid in wilden. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Homer Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Das nu eens hulp bienden, tof! Heb hier nog een liggen maar moet die nog installeren. Is niet zeker of ik wel de 23 en de 28 wel kan ontvangen!(ligging woning) homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Homer Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Hallo, Gisteren eens de schotel proberen uit te richten en wat blijkt kan geen 23.5 en 28.2 en 28.5 ontvangen ligging woning en bomen van een overgebuur staan in de weg! heb ik nu een investering gedaan naar een Visiosat Bi-Satellite en Triax Diseqc 4X1. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
arcticbreeze Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Heb ergens een schema gezien waarin staat hoe je de hoek kunt bereken en afstand tot je opstelling of wel hoever deze van de bomen moet afstaan om te kunnen kijken. Dan is verhogen van je schotel een optie! Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
satencom Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 volgens mij bedoel je deze tekening Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
carlo666 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Eigenlijk is de afstand volgens mij h x 1,73 (wortel 3), maar als je h x 2 aanhoudt zit je altijd goed
Tonskidutch Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 uh ik heb hier net drie wortelen, winterpeen, van de groenteboer... wat nu (dolf brouwers aka Sjef van Oekel) Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
carlo666 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch uh ik heb hier net drie wortelen, winterpeen, van de groenteboer... wat nu(dolf brouwers aka Sjef van Oekel) Gezond bezig (en bij h x 2 mag de boom nog groeien)
Homer Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 De tuin is in westen richting,en als ik dan in de tuin sta en kijk naar het einde van de tuin ligt het zuiden linkerkant. Nu staan die bomen 12 meter van mij maar zijn redelijk hoog, kan 19.2 en 13 graden nemen geen probleem. Als ik dan toch die 23.2 wil hebben zal ik dan een mast mogen zetten want 28.2 en 28.5 liggen juist over het dak en die zijn 3 verdiepingen hoog de huizen. of ik moet die op het dak zetten met doorvoer. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Geplaatst: 8 mei 2010 het laatste zal meer 'uitzoek' werk betekenen maar zal wellicht ook een goed resultaat opleveren er zijn meerdere topics over dakopstellingen geweest met of zonder pannendak-doorvoer etc dus die vindt je na wat klik~minuten gegarandeerd hoge masten in tuinen is behoudens de eindhovense zandplaat of limburgse heuvels een dure aangelegenheid en funderingstechnisch complex ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen