Gast Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Hier werkt eigenlijk alles via OpenPLi, maar het teletekst knopje blijft halstarrig weigeren. Met de originele software werkte het wel. Hebben meerderen dit?
Lite On Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb wel Teletext op Newnigma2. Hier werkt alles op ben erg tevreden over de DM500 HD
Mandretti Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Ook hier geen teletekst met openpli met newenigma wel..... mvg Mandretti
faxme Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb tot nu toe DREAM ELITE(1.0 &1.1) en NEWNIGMA2 geprobeerd, telkens moet ik Dream Elite steeds vervangen met NEWNIGMA2 omdat e.e.a niet soepel loopt met Dream Elite. Ik durf niet over te gaan naar OPENPLI. Ik blijf voorlopig bij NEWNIGMA2 in de hoop dat GEMINI en meer images gaan uit komen. Ik zou iedereen VOORLOPIG NEWNIGMA aanraden. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Gast dreamboxsat Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 [dm500HD] ook de laatste openpli geeft nog géén teletekst!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen