no_intel Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 hallo guys mijn vraag is vrij simpel ik heb hier in stock 3x disecq switch emp 8/1 liggen en die wil ik aan elkaar aansluiten ... op welke manier gaat dit te werk ... beide switchen hebben zowel de optie disecq 1.0/1.1/1.2 ..... ik dacht zelf aan dit spaun sar 4/1 emp switch 1 op poort a emp switch 2 op poort b in beide switchen gewoon te werken met input 1 lnb 1 ...etc mijn vraag is gaat dit werken op mijn dm800hd ... zit nu nog steeds alleen maar op 8 lnbs en mijn visiobigsat heeft nog ruimte over voor lnb's ... tweede ontvanger op de slaapkamer werkt nu via een t55 wavefrontier ... maar die gaat eruit ... dus wil alles op 1 ontvanger in de woonkamer ...16 lnb's op 2 switchen .... wie o wie heeft een soort gelijkwaardige opstelling ... of ben ik de enige freak ... hihi
vGnp Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Origineel bericht van: no_intel spaun sar 4/1 emp switch 1 op poort a emp switch 2 op poort b Geen SAR nemen, maar een SUR (uncommitted). B.v. de SUR 420 F. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen