Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi iedereen,

Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik de vlc-player plugin voor een DM-8000 downloaden.

Ik gebruik een OpenPLi van midden januari, maar in de plugin download lijst kan ik hierover niets vinden.

Mvg,

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Geplaatst:

Er bestaan geen domme vragen,wel domme antwoorden en tenslotte kan 1 domme meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.

Maar misschien is het goed eerst je Pli te updaten,

daarna in menu-applications-groene toets(downloaden) en dan kijken onder systemplugins of extensions(weet niet meer waar die stond,nl.als je hem hebt gedownload verdwijnt het uit de downloadlijst)

Daarna op OK en hij wordt geïnstalleerd.

vervolgens kun je via menu -applicaties in de lijst VLC video player kiezen en openen. Dan de instellingen opgeven(groene toets add server).

Vergeet niet in VLC op je computer boven aan in de menu balk: weergave te kiezen dan interface toevoegen en vervolgens webinterface te kiezen! anders gaat het nog niet werken.

Succes,

Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

Hi Mumzel,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn vraag misschien een beetje onduidelijk geformuleerd, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een download lokatie waar ik ook de vorige versies van de ontwikkel tree kan vinden met alle bijbehorende ipk-paketten, zodat ik een vlc versie kan downloaden die bij mijn versie van OpenPLi hoort.

De nieuwste versie van vlc (binnengehaald middels een telnetverbinding en ipkg update, enz.) laat namelijk mijn box crashen.

Ik wil niet de laatste nightly build gebruiken (hierin werkt vlc trouwens goed), omdat ik na ongeveer anderhalf uur draaien een uitval van mijn netwerk verbinding krijg, die trouwens met een herstart van Enigma alleen niet op te lossen is. Hierdoor ben ik natuurlijk ook de verbinding naar mijn interne cardserver kwijt.

Mvg,

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen