Ga naar inhoud

geen beeld nederland 1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal

schrijf vanuit italie, heb het set top box pakket

sinds ongeveer een maand heb ik geen beeld van nederland 1

wie kan me een raad geven?

mijn decoder is nokia 9650s

gr.

verbena

Geplaatst:

CDS heeft een provider ident toegevoegd nu dus 5 seca idents en daar zal je ontvanger over struikelen.

De seca3 kaart heeft er geen last van maar die krijg je niet met een settop pakket maar in ieder geval komt er een aanbieding om toch een seca 3 kaart te krijgen wanneer is me niet bekend.

In een goedgekeurde ontvanger geeft het ook geen probleem voor je Nokia zal wel geen nieuwe software meer komen. laugh

Geplaatst:

Aart, bedankt voor je antwoord

Maar weet niet of mijn smartkaart 3 of 5 seca is. heb een nieuwe in juni'09 gekregen

omdat de toen huidige moest worden vervangen

gr.verbena

Geplaatst:

Je haalt getallen door elkaar.

Er wordt momenteel voor kaarten van 5 aanbieders cryptografische informatie meegestuurd met Nederland 1. Jouw ontvanger heeft waarschijnlijk een limiet 4 en snapt het huidige signaal daarom niet meer.

Van het beveiligingssysteem SECA Mediaguard zijn drie revisies bekend. De eerste revisie werd in de jaren '90 gekraakt en is hedentendage niet meer in gebruik. Canal Digitaal zendt een aantal zenders in revisie 2 en 3 uit, en een aantal zenders alleen in revisie 3.

Volgens Aart44 heeft zou je met een kaart met revisie 3 geen last van het probleem moeten hebben, wat zou betekenen dat je een kaart met revisie 2 hebt. Dat is heel aannemelijk, want abonnees op het STB-pakket krijgen niet gratis een nieuwe rev3-kaart opgestuurd, daar zijn kosten aan verbonden.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Na een paar maanden zonder beeld (ned.1)ontvang ik sinds gisteren Ned.1 weer.

En ik maar denken dat ik een verkeerde decoder had.

Hoe kan dit zomaar?

gr verbena

• Moderator
Geplaatst:

Omdat Canaal Digitaal het aantal SECA idents sinds een paar dagen weer terug gebracht heeft naar de oude waarde.

Dus nu kan je CI-module het signaal wwer decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen