Gast braveheart29 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Is er al iemand die de 500 HD geflashed heeft? Ik heb vandaag de box binnengekregen, maar krijg hem maar niet geflashed. Als ik die handleiding volg op de site van dmm, https://www.dream-multimedia-tv.de/d...-ueber-browser, om via de browser te flashen, kom ik maar niet in het upgrade scherm zoals aangegeven in de link. Ik kom direct in dreambox webcontrol en kan nergens upgraden. Ik heb geen mini usb, dus via die optie kan ik ook niet flashen. Als ik alleen al cccam in de box kon krijgen was ik al even geholpen, flashen kan dan later nog, maar ik op deze manier kan ik niet veel. Wie kan me aub helpen?
Ant Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Eigenlijk is het een vrij eenvoudige operatie :-) Zet de ontvanger helemaal uit met het knopje op de achterkant. Hou de standbyknop aan de voorkant ingedrukt en schakel de ontvanger aan met de knopje op de achterkant. Log daarna met de browser op je pc in het ip van de dreambox. Via het scherm dat je dan te zien krijgt kan je vanaf de pc de image gewoon uploaden. Hoe lang je precies het standbyknopje ingedrukt moet houden tijdens het aanzetten van het toestel weet ik niet. Een seconde of 5 is bij mij in ieder geval genoeg.
Gast braveheart29 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Dat had ik al geprobeerd, maar het wilde maar niet lukken. Nu ben ik erachter gekomen wat het was, ik gebruik firefox als browser en blijkbaar had hij daar problemen mee, want ik open via explorer en meteen pakt hij wel. Heb hem nu geflashed en werkt perfect.
Gast Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Origineel bericht van: braveheart29 Nu ben ik erachter gekomen wat het was, ik gebruik firefox als browser en blijkbaar had hij daar problemen mee, want ik open via explorer en meteen pakt hij wel. Heb hem nu geflashed en werkt perfect. Ik gebruik SRWare Iron als standaard browser en daar gaat het ook mee. In ieder geval weer een tevreden gebruiker erbij van dit fantastische wonderdoosje
Gast braveheart29 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Inderdaad een wonderdoosje Ron, wat een mogelijkheden en het belangrijkste, wat een prachtige beeldkwaliteit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen