Ga naar inhoud

[DM500S] Wat betekent uitroepteken voor zendernaam?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moest vandaag Astra 2 opnieuw inlezen. Nu staat in mijn favorietenlijst voor elk van deze services een uitroepteken. Wie kan mij vertellen wat dat betekent? En hoe kan ik die eventueel weer verwijderen?

Hartelijk dank, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Voor zover ik het weet zijn de zenders met een uitroepteken voor de naam tijdens de laatste (achtergrond)scan toegevoegd.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Thanks. Ik denk dat ik in een bericht uit 2008 gevonden heb hoe ik ze weg kan halen.

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Gast Mark Blomen
Geplaatst:

Ik maak mijn Bouquetten met DreamBoxEdit-3.0.0.0 via de pc

Daar zit ook een rechtermuis functie in om ze weg te halen!

Geplaatst:

Thanx, het is gelukt!

Ciao, Henk

Geplaatst:

Op de Dbox2 krijg ik dat ook met nieuwe zenders. Even de stekker er uit en weer aan en dan zijn de uitroeptekens weg.

Misschien werkt dat ook voor je 500?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Bedankt, maar het is al opgelost!

Ciao, Henk

Geplaatst:

Ik dacht het gevonden te hebben: In favorietenlijst naam selecteren en dan in menu optie 1. Maar na opnieuw opstarten staan die vlaggen er weer!

Dus de andere manier geprobeerd: Met Dreamset of Dreamboxedit de lijst ophalen en terugzetten. Hierbij ontstond een nieuw probleem: de verbinding lukt prima, maar de lijst up- of downloaden mislukt na time-out.

Ook kan ik met FTP prima in de box komen; dwz ik kom in var/tuxbox/config maar niet verder; Als ik naar de volgende map "enigma" ga loopt FTP vast.

De problemen lijken mij gerelateerd te zijn, maar wat kan de oorzaak zijn?

Vriendelijke groeten, Henk

Geplaatst:

Vanuit je zenderlijst op de menuknop drukken, dan zie je de optie "delete new found flag" (of iets in die trend) en dan verwijder je de uitroepteken.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Dat dacht ik dus ook. Zie eerste alinea hierboven!

Ciao, Henk

Geplaatst:

Thanks joker1. Inderdaad, dat lijkt (blijvend) te lukken, maar het is wel omslachtig :-(

Heb je misschien ook een oplossing voor mijn tweede probleempje?

Vriendelijk dank, Henk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen